/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
hurtig hjælp til engelsk
Fra : Nik_
Vist : 301 gange
35 point
Dato : 07-12-04 15:13

Nogen der kan oversætte:

Ikke fordi jeg ved hvad han står for, det har jeg ikke sat mig så meget ind i, men fordi jeg har et ganske bestemt billede af Bush. Så jeg er ikke FOR Kerry, mere IMOD Bush. Så for mig er det snarere et fravalg end et tilvalg.

og

Det anser jeg ikke for at være ringere i forhold til det, de to kandidater har brugt af medier og midler for at overbevise de amerikanske vælgere i denne valgkamp.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 07-12-04 15:20

Not that I dont know what he is standing for, I haven't gone so deep in it, but because I have a surden picture of Bush. So I'm not FOR Kerry, more AGAINST Bush. So for me it's more a do without than a additional choice

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-04 15:28

pipzi.. hedder det surden ?????????

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 07-12-04 15:30

Not that I don’t know what he is standing for, I haven't gone so deep in it, but because I have a sudden picture of Bush. So I'm not FOR Kerry, more AGAINST Bush. So for me it's more a do without than an additional choice

Sådan så er stavefejl væk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-04 15:34

pipzi i det store og hele - du skal vist lige se hvad der står på dansk og så rette lidt mere *GGG*
Og du glemmer jo den nederste linie

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-12-04 15:51

Not that I know what he stands for, I have not made myself acquinted with it, but because I have a certain opinion of Bush.
So I am not for Kerry, but more aginst Bush. So to me, it is more a matter of renounce than a preferred choise.

I don't see that as being less worth compared to what the two candidates used through medias and means to convince the American electors in this electioneering campaign.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 45 point
Dato : 07-12-04 15:51

Not that I know what he stands for, I have not made myself acquinted with it, but because I have a certain opinion of Bush.
So I am not for Kerry, but more aginst Bush. So to me, it is more a matter of renounce than a preferred choise.

I don't see that as being less worth compared to what the two candidates used through medias and means to convince the American electors in this electioneering campaign.

mvh dova

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 07-12-04 16:07

Skal der stå campaign efter electioneering? Betyder electioneering ikke valgkampagne, så skal der vel ikke så kampange igen eller hvad?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-12-04 16:46

Jo, det kan du udelade, jeg var lige inde og tjekke.
Valgkamp = electioneering
Og det andet betyder valgkampagne.
mvh dova

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 07-12-04 16:52

Okay i min ordbog står der: electioneering sb. valgagitation; valgkampagne

Så jeg tror bare jeg undlader det sidste;)

Godkendelse af svar
Fra : Nik_

Dato : 07-12-04 16:58

Tak for svaret dova.