/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Foto til tv
Fra : rudolfsen
Vist : 620 gange
200 point
Dato : 27-11-04 11:18

Er der en der kan fortælle mig den bedste måde at brænde sine foto i neo på så jeg får det bedste resultat på tv skærmen ( altså så de står kniv skarpe ) på forhånd tak.
Rudolfsen

Kommentar
Fra : Splitcane

Dato : 27-11-04 11:23

Det afhænger primært af opløsningen på dit kamera. Brug den højeste opløsning!
Hvis dine fotos er slørede iøvrigt, kan det skyldet din teknik (kamera, tv ell. dvdafspiller) ikke er i orden.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-11-04 11:37

Bedsten resultat fås i TIFF format.
Glem JPG

Kommentar
Fra : rudolfsen

Dato : 27-11-04 12:18

Nu går vi ud fra at alle mine foto er gode og jeg ønsker at se dem på min tv skærm i den bedste opløsning skærmen kan vise hvordan er så den bedste måde at brænde i nero.

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 210 point
Dato : 27-11-04 12:29

Hejsa

Når du starter Nero, vælger du VideoCD formatet, og trykker OK.

Derefter skifter du i højre vindue til det bibliotek, hvor dine billeder ligger. Marker dem og træk dem over i vinduet til venstre.

Vigtigt: hvis du vil have billederne til at skifte automatisk - og det vil du vel? - så skal du markere dem alle og dobbeltklikke på dem. Så popper der et lille vindue op, hvor du skal ændre Pause settings til det antal sekunder, du vil have mellem hver skift. Alternativt kan du - når de er markeret alle sammen - højreklikke, vælge Properties/Egenskaber og der vælge Pause settings, og der sætte det til det antal sekunder du vil have mellem hvert skift.

Og så mangler du bare at brænde CD'en på normal vis.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : rudolfsen

Dato : 27-11-04 12:38

Hej briani
skal det være super video-cd eller alm video-cd.

Rudolfsen

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-11-04 12:52

Hejsa

jeg bruger selv den der hedder video-cd og den er ganske udmærket.

jeg har også prøvet super video-cd men syntes ikke jeg kan se forskel

Men du kan jo prøve begge to-og så vælge den du syntes giver det bedste resultat.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : rudolfsen

Dato : 27-11-04 13:10

Tak for hjælpen briani

Godkendelse af svar
Fra : rudolfsen

Dato : 27-11-04 13:11

Tak for svaret briani.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-11-04 13:36

Hejsa igen

Jamen det er da bare dejlig at kunne hjælpe

Prøv lige at give en tilbagemelding om resultatet.

Forsat god weekend
Brian

Kommentar
Fra : rudolfsen

Dato : 27-11-04 14:06

ok