/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problem med TV kort.
Fra : poulgrandahl
Vist : 390 gange
200 point
Dato : 26-11-04 18:51

Har Pinnacle PCTV 5 SE.(TV kort)
Har fungeret fint, men nu kommer den op med en fejl som lyder:
” PCTV version main program har fundet en fejl og afslutter. Vi beklager
ulejligheden. ”
Har XP Pro. Med service pk. 1.
Har prøvet at afinstallere TV kortet, og installerer det igen.
Men det bliver ved med at komme med samme fejl.
Er der nogen der har været ude for det samme, og er det blevet løst.??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-11-04 18:55

Har du prøvet osse at afinstallere driverne og installeret igen efter en genstart?

Kommentar
Fra : poulgrandahl

Dato : 26-11-04 19:04

JA

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-11-04 19:07

Er der en mere udførlig fejlmeddelelse?

Kommentar
Fra : poulgrandahl

Dato : 26-11-04 19:17

Ikke mere end det skrevne.
Men jeg tænkte at man måske kunne opdaterer kortet. Men jeg kan ikke finde noget at opdaterer i " Pinnacle PCTV 5 SE v.5.5 "

Accepteret svar
Fra : acronym

Modtaget 210 point
Dato : 26-11-04 19:51

Huuuuu! en af de fejl som der aldrig er nogen (åbenbar) logisk forklaring på

Har du checket om kortet er mærket af (med gult eller rødt) i "enhedshåndtering" ???

Har du directX installeret i seneste version:
http://www.microsoft.com/windows/directx/default.aspx?url=/windows/directx/downloads/default.htm

Har du checket WinXP loggen for yderliger info.

Prøv at afinstallerer programmet, herefter slet mappen som indeholdt programmet (det sker ikke altid automatisk). Efter en genstart; kør gerne en registry cleaner - og herefter installer programmet igen.

Jeg håber at det måske har sporet dig ind i den rigtige retning. Husk; Pinnacle for du intet svar fra - overhovedet, så hvis du ikke får løst problemet, så prøv her igen, på google eller se om du kan fravriste fejlmeddelsen nogle yderligerer kommentarer.

Kommentar
Fra : poulgrandahl

Dato : 27-11-04 00:27

Til acronym.
Til acronym
Jeg har faktisk gjort alle de ting du foreslog. Men Tak alligevel.
Har fundet en måde at bruge det på, som jeg her vil videre bringe
hvis nogen kan bruge det:
Træk advarslen (” PCTV version main program har fundet en fejl og afslutter.) Vi beklager
ulejligheden. ”) så langt ud på skrivebordet, til en af siderne, så det ikke kommer i berøring med
programmet ( "PCTV ") så er det til at bruge.

Godkendelse af svar
Fra : poulgrandahl

Dato : 28-11-04 15:12

Tak for svaret acronym.
Se min løsning.