/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
Hvem har IP_adresse ??
Fra : herrikgad
Vist : 1655 gange
200 point
Dato : 25-11-04 16:24

Jeg får ofte besøg på min hjemmeside af (ukendte) IP-numre world wide. Ved at checke RIPE, ARIN og APNIC kan hjemlandet vises, MEN eksempelvis kunne det være rart - ihvertfald i Danmark - nærmere at kunne se, hvorfra IP-nummeret kommer ( ikke bare f.eks. en TDC-adresse i Tranbjerg- Aarhus osv.), men en mere præcis lokation og/eller navn på IP-adressen !

Nogle forslag ?

Venlige hilsner Herrik

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 25-11-04 16:24

Nej du kan ikke komme nærmere.
/PG

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 25-11-04 16:47

PS
Jeg har selv været i "din" situation .. men alverdens kloge hoveder, har ikke kunnet "hjælpe".
/PG

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 16:54

Nøeh... nærmere kommer du det nok ikke. Der er stadig noget der hedder brevhemmelighed. personlivets fred osv...

http://1984.dk

Der skal en politisag og dommerkendelse til, for at hente flere oplysninger og udvalgte IP'ere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 16:55

...hos hosten om udvalgte/specifikke IP'ere

</STAVEFEJL>

Kommentar
Fra : rytmehans

Dato : 25-11-04 19:29

Til Henrikgad !

Du skal bruge et lille back office program

Rytmehans
Roder lidt mæ æ' rytmeboks

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 19:46

Tsk tsk... rytmehans : Hacking er ulovligt !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rytmehans

Dato : 25-11-04 20:14

Rymehans
roder lidt mæ æ' rytmeboks

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 20:34

Jep

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 200 point
Dato : 25-11-04 21:08

IP adresser med landkort, men ikke på alle og enhver

http://www.networkingfiles.com/PingFinger/Neotraceexpress.htm

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 21:23

Heeiiii... fedt link jakjoe ! Tak for det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-11-04 21:27

molokyle> Ja, det er ikke helt tosset

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : herrikgad

Dato : 26-11-04 18:59

Tak for svaret jakjoe - det er IKKE perfekt, eftersom jeg ikke kan nærmere lokalisere DK-domiciler/domæner. Anyway - det er et godt forsøg !

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 26-11-04 23:54

Jeg siger mange tak

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Hikker100

Dato : 28-09-07 12:05

Det er jo altid godt at folk har et svar på rede hånd.
Der er så sandelig databaser over hvem der ejer de forskellige ip-adresse og det har intet at gøre med lovbrud.
De bedre WebStatistik programmer har dette værktøj.
Og jeg skulle jo nok vide det, som gammel WebTrends konsulent.

Programmet koster godt nok kassen, men har du prøvet at såge på det? for jeg har da set talrige eksempler på internettet, på folk der er parat til at spore hvem som helst.