/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Hvordan c drev/d drev???
Fra : jalagi
Vist : 421 gange
150 point
Dato : 24-11-04 16:30

Hej Kan I hjælpe? Jeg har en ældre pc som er blevet delt,på den måde at hvad jeg tager ned af forskellige ting lagres på c.drev og der har jeg kun 395mb ledig men på d drev har jeg 3,35kb mit spørgsmål er så hvordan tager jeg noget plads fra d.drev over på c.drev.Det skal lige tilføjes at jeg ikke har meget forstand på dette,men lærer hele tiden,der må bare ikke ske det at jeg sletter det hele.hilsen jalagi

Kommentar
Fra : kj

Dato : 24-11-04 16:34

3.35kb er ikke meget, jeg håber du mener 3.34gigabyte

Kommentar
Fra : jalagi

Dato : 24-11-04 16:55

Ja.....tastefejl......3,35GB selvfølgelig

Kommentar
Fra : kj

Dato : 24-11-04 17:02

Det kan lade sig gøre med Partionmagic

Kommentar
Fra : jalagi

Dato : 24-11-04 17:10

og hvad er det?

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 160 point
Dato : 24-11-04 17:21

Hent denne diskette og se på din HD
Det kræver at din comp kan boote fra A (diskette)
Technet boot diskette
http://www.knoldpgtot.aab-net.dk/appz/pmdos.exe
Hent og læg den på skrivebordet>dobbeltklik på den og hav en diskette klar.
Start comp med disketten.
Programmet ligner Partition Magic men er gratis.
Når du har kigget på din HD kan du fortælle hvad du ser.

Kommentar
Fra : jalagi

Dato : 24-11-04 17:54

til emesen.Har gjort hvad du skrev men det er vist lidt for svært for en nybegynder som mig,men du skal ha tak.hilsen jalagi

Kommentar
Fra : jalagi

Dato : 24-11-04 17:54

til emesen.Har gjort hvad du skrev men det er vist lidt for svært for en nybegynder som mig,men du skal ha tak.hilsen jalagi

Godkendelse af svar
Fra : jalagi

Dato : 24-11-04 19:00

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-11-04 19:10

Men noget som du kan - og det er nemt.
H-klik på dokumenter (på skrivebordet) >vælg egenskaber>i placering skal der stå D:\Dokumenter og det gøres sådan: stå i ruden >pil helt til venstre>tryk på delete tasten til ruden er tom og skriv så:
D:\Dokumenter og tryk anvend >OK >nu vil den spørge om alt skal flyttes og det siger du ja til.
Alle dine nuværende og fremtidige dokumenter lægges på D
Nu er der vel plads på D til alle dine dokumenter.

Kommentar
Fra : jalagi

Dato : 24-11-04 20:08

Til emesen Mange tak det virker,så nu har jeg plads.TAK.Hilsen jalagi