/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hadeside : Skajpere skal dø !!!
Fra : molokyle
Vist : 539 gange
27 point
Dato : 23-11-04 10:58

Nu må det være SLUT med det dersens Skajperi

Det er afSKYPEligt, som det efterhånden er blevet umuligt at føre sig frem her på sitet, når alle bare kigger væk fra smalltalktrådene ...og Skajper !!!

Der må gøres noget : Tæskehold, hacker angreb, dødstrusler, ...hvad som helst !

Jeg ser allerede for mig :

1.) Opsætning af Webkamera, mikrofoner og tensile gadgets i alle kandu.dk brugeres hjem
2.) Private besøg brugerne imellem
2.) At der arrangeres årlige Kandu.dk frokoster

Det ender med at brugerne her på stedet kommer til at KENDE hinanden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 11:01

uhuuuuuuuuuuuuu molykyle - misundelsens brød

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-11-04 11:05

Syn's godt nok, at overskriften er lige voldsom nok

Men ellers har du helt ret

ANTISKYPE ANTISKYPE

dova

Kommentar
Fra : calista

Dato : 23-11-04 11:05

Indvi mig lige!! Hvad i hede hule helve... er Skype??!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 11:07

calista ....www.skype.dk eller www.skype.com så er du orienteret

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 11:08

dova dog - pc = personlig computer - dooohhhhhh

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 23-11-04 11:08

.o0(tænker lige over det ... )

Kommentar
Fra : calista

Dato : 23-11-04 11:09

Hvad helv... Sidder i og SNAKKER sammen???
Det er da for galt?! Uden MOI!?!?

Ærgeligt, at ens firewall- banditting ikke vil være med til sådan noget pjat

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-11-04 11:12

Molo, bare gå til disse forrædere. Sådan nogle skajpere, det er for skajpet! Nemli' Ja!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-11-04 11:15

calista...ork jo, det kan du sagtens få den til..men du skal ikke spørge mig hvordan !! ØØh jeg kan bare ikke forstå hvorfor din firewall ikke vil være med?
Og øøhh vi snakker Skype ikke?

Bare fordi MOLO er sådan en fattigrøv skal han fandme ikke komme her!

calist *lokke lokke* kom over til os der er meget sjovere!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-11-04 11:16

mirit

din 11:08 ?????

dova

Kommentar
Fra : calista

Dato : 23-11-04 11:19

mango, jeg tør ikke!!!!
Så er det sagt!!! Jeg er en kylling, en pivskid og en tøsetøs!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 11:24

Ikke nok med min cykel er blevet scoret. Nu kan jeg heller ikke finde min BZ-hue og mit baseball-bat !!!

Har man ingen mikrofon ? ¶¶ ¶ ¶¶ ¶¶ ¶¶¶ ¶¶ ¶¶¶
Så ka' man ikke skajpe no'en. ¶ ¶¶ ¶¶ ¶ ¶¶¶ ¶¶¶ ¶¶

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-11-04 11:24

calist...den bider altså ikke*GG*

hvad er du bange for?

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 23-11-04 11:26

hmmm jeg tror jeg er blevet hægtet af før jeg kom med i samtalen ... men jeg giver min stemme for skype ...

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-11-04 11:27

Molo den er altså ikke så dyr...og ve du va? så sparer du også tlf.....ha ha skal sgu nok få dig lokket med *LOL*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 11:28

dova - mente bare at man jo selv vælger hvad man har lyst - råd og evner for ikke at tale om kapacitet til at bruge på sin pc

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-11-04 11:28

endnu en forræder!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-11-04 11:28

Phylock..kom ind i varmen da

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-11-04 11:29

Bjarne....hvorfor er du ikke på skajpe om jeg må spørge?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 11:31

BjarneD - det er jo ikke sikkert at folk bruger skype i stedet for kandu - og hvis de gør så ville det jo være et megaplus om kandu oprettede en form for messenger til spørgsmål der haster for eks (gemmer mig lige bag skærmen før skideballen kommer 9

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 11:31

Se nu bare mango. Fuldkommen afhængig allerede efter en kort introduktion til Skajp ! Det er et om sig gribende problem, at folk i den grad lynhurtigt bliver hooked og må begynde at pushe for at få deres behov dækket. Jeg foreslår der straks oprettes klinikker, bruger foreninger, psykologisk krisehjælp ...og tænk ikke mindst på de stakkels pårørende og venner !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 11:35

Falk, brandvæsen, politi og hjemmeværn må indrages kampen mod denne trussel

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 11:38

Hmmm lyder lidt som om molokyle har fået job hos et eller andet teleselskab der går glip af noget

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-11-04 11:45

mango, min bedste undskyldning er, at min mikrofon er død!

Den allerbedste er, at jeg nyder at være anonym og fri her bag tastaturet. Jeg har i forbindelse med sygdom (arbejdsskade) haft et fleksjob hvor jeg næsten endte med, at arbejde mere end normalt fordi jeg kunne få netværk og computere til at køre samtidig med at jeg kunne bruge diverse programmer, og så skred jorden helt under mig og så blev jeg pensioneret og fik mulighed for at arbejde lidt for "sjov", men når man er den der kan få skidtet til at køre har man aldrig fred, og jeg har måttet stoppe al den der bare lige telefonsupport.
Så forbandet være alt hvad der ligner telefoner - ned med skajpe!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-11-04 11:47

Naaajj miritdk....MOLO er bare imod al udvikling..se bare på ham:

1. han har cykel (fniis nååh nej)altså han nægter at køre bil !!
2. Han kører sikert i dos he he
3. han vidste ikke engang at FFére var kommet til jylland
4. han leder efter sin BZ-hue...hallooo manner det er længe siden ikke? *LOL*
og jeg kunne blive ved...den mand vil ikke udviklingen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 11:48

altså - BjarneD - svært ved at sige fra ???? Så ville jeg jo nok holde mig usynlig eller lade være med at logge på hvis jeg ikke havde lyst eller tid osv - der er ski da muligheder med de diverse messengere trods alt. Ikke skylde skylden på programmet - men personen der bruger/misbruger det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 11:48

Gid det var såvel miritdk

...men jeg agter iøvrigt ikke diskutere med skajpere

De er allerede uhelbredeligt hjerneskadede. De har fået dybe og ugenopretlige ar på sjælen. De er faldet ned i et dybt sort net-hul, hvorfra der tilsyneladende ikke er nogen vej ud af den fortvivlende fortabelse i teknologiens narreværk. Dømt til evig pludren, bablen og lytten til den store kaotiske Bit-sø af ligegyldige digitale samtaler

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-11-04 11:48

ok..Bjaren..den kan jeg ikke stikke*GG*

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-11-04 11:50

hov navnefor<andring til Bjarne *GG* ..blev næsten til "Baren"..hik!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 11:51

mango - øhhhh - jeg har også cykel og ingen bil - kører godt nok ikke i dos (DOS hmmm flere betydninger *G*) - aner ikke hvad FF´ere er (tror jeg nok) - BZhue - ok den kan jeg ikke klare - men molo er måske lidt glad for at kunne gemme morgenhåret

Så - ihhh hvor står jeg så - LOLOLOL

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 11:54

molo ----------- du har vist et problem for du ved jo ikke om du diskuterer med skajpere - *GGG* - men kan jo udemærket kende programmet uden at bruge det - eller det kan være installeret til en anden bruger osv osv - klovn altså

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-11-04 11:55

Har I for resten lagt mærke til hvordan mange af os bytter rundt på bogstaverne når vi skriver?
Min psykolog hustru siger, at det er en lille "skade" i hjernen, som ofte ses hos personer, der ikke er så aktive, arbejdsmæssigt. Passer det?
Hvad kan der så ikke ske med ordene når der skajpes

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 11:57

HAH...BjarneD - det tror jeg slet ikke du i virkeligheden vil vide

Kommentar
Fra : calista

Dato : 23-11-04 12:02

BjarneD, ohoh...Sikken en tese at fremkomme med!!
Har din kone videnskabelig opbakning?!
Tror mere det er fordi hjernen er hurtigere end fingrene?!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-11-04 12:03

Jeg så en skyper på cykel...............................mon det var....................

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-11-04 12:05

calista, den skulle være god nok da det er noget med finmotorik.
Jeg håber nu også, at min hjerne er hurtigere end fingrene ellers ville det stå sløjt til

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-11-04 12:07

Eyvind jeg troede du var buret inde for besiddelse af 10 ton fyrværkeri i "haveskuret"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 12:15

emesen havde vedkommende BZ hue på ???????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 12:16

Øje til hånd koordination. ...og det har intet med 'små' hjerneskader at gøre

Nogen er blot mere fiks på fingrende end andre

Nogen er mere omhyggelige end andre

Nogen er dygtigere end andre

Nogen er bedre trænet

Nogen er pisse ligeglade !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 12:17

tilslutter mig helt og holdent calistas formodning

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-11-04 12:18

Molo hvad var det med din cykel?
Skal vi lave en rask indsamling så du kan få en anden brugbar jernhest?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 12:19

MOLO....: " Har man ingen mikrofon ? ¶¶ ¶ ¶¶ ¶¶ ¶¶¶ ¶¶ ¶¶¶
Så ka' man ikke skajpe no'en. ¶ ¶¶ ¶¶ ¶ ¶¶¶ ¶¶¶ ¶¶ "

johoooooooo - man kan da skrive

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-11-04 12:20

Det var ikke mit skur - men nu ryger lidt af fortjenesten vist.
Ingen BZhue...........bare hue.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 12:21

ØB BjarneD - du fik lige akkurat ødelagt mit spørgsmål til emesen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 12:22

ØV.... mente jeg jo - når det nu endelig skal være *GGG*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 12:23

*GGG* emesen så var det ikke mig Har ikke fået købt hue endnu - na na na naaaaaaaa na

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-11-04 12:25

Eyvind, de gode Smørum borgere kan da vist nyde godt af den uhyggelige lærestreg i Kolding, som kunne have kostet mange menneskeliv.
Da jeg var soldat fik vi lov til at afbrænde krudtladninger ( 1 ton) til kanoner og da krudtet overtændte var der en varmeudvikling der gik over al fantasi. Det er utroligt farligt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 12:28

BjarneD -> Anmeldt stjålet til politiet. Forsikret ! 1 år 3 måneder og 22 dage blev det stakkels kræ

Om ca. 40 minutter kommer Keldd forbi hér hos mig, har han truet med og så er han færdig ! He he...

Se...! Hva' hjælper skajp ham nu ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 12:29

BjarneD - hvert år advares der kraftigere og kraftigere - og i og med katastrofen i kolding bliver det åbenbart mere interessant for visse fjolser - jo mere farligt jo mere "sjov" - desværre - her er de unge allerede igang med hjemmelavede osv - slet ikke spor morsomt. BVADR !!!!!
Hvad er det de ikke forstår ???????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 12:32

Nu er han der ...pause!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-11-04 12:33

miritdk, de unge er usårlige, lige som på film, og det går kun galt for de andre, og så er andres erfaringer værdiløse, man gør sine egne erfaringer og smutter der et par sagesløse i processen kunne de gamle idioter da bare have blevet hjemme.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-11-04 12:40

Molo, jeg håber, at din forsikring er god og hvis du skulle få den tanke, at cykeltyveri tangerer hestetyveri i det vilde vest, og burde straffes på samme måde, så forstår jeg dig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 12:48

BjarneD - tjahh sådan er det vel - surt !!!

Molokyle - hils keld

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-04 12:59

Mon Keldd overlever med de trusler, som molo kommer med.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 13:01

lol ans - mon dog ikke - og hvis ikke så får du det fredeligt med skype

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 13:03

ps.. hvem tager en lille arrig terrier der gør så den hopper alvorligt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-04 13:15

Hvis molo snakker mere end han skriver på kandu er det dejligt, at han ikke er på Skype

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 13:21

ANS DOG !!!!!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-11-04 14:29

ans..jamen DET GØR HAN...her kanman da kikke væk *GG* Eller slukke maskinen..hø hø..han snakker MEGET !!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-04 14:32

Så er det jo godt at han ikke er på skype

Sikken fred og ro der blev efter at Keldd kom på besøg hos molo.

Håber at de "hygger" sig

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 23-11-04 14:54

Helt enig så absolut med mango......molokyle = snakke...snakke....snakke...og han kan blive i det uuuuuuuuuuuuendelige

ans> hvad bliver det til med æblerne og vinen?????? Er både sulten og tørstig

The1best

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-11-04 15:14

haii the1best ..hei det er længe siden

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-04 15:16

Ved snart ikke om jeg tør, molo lover jo død og ulykke over skype- brugere.

Vil lige se/høre om Keldd kom hjem i god behold

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 15:27

Nu skal i jo ikke tro at molo kan føre sig frem på min bekostning
jeg sidder tilfældigvis og vrider armen om på ryggen af ham,og han har lovet at melde sig til >SKYPE<
i morgen.
Få nu ikke nogen forkerte visioner,jeg er her for at vejlede molo med hensyn til hans misforståelser omkring skype,
han stritter ganske vist lidt imod,men er ellers modtagelig for fornuft,så i morgen (måske) vil han melde sig til
Han har tilsyneladende forstået ,at man ikke kan leve uden Skype.
Men mellem os,jer derude,og så mig så går det fint.molo og mig vil nu gå ned og se hvordan pigerne ser ud her i området.
Det er mit barndomsområde det her,og molo og mig havde talt lidt om det,så derfor er jeg her nu.
Vi har der skide skægt,vi har været ved at dø af grin et par gange,men i må hygge jer, pigerne venter.
Hilsen Keldd
som bruger molos computer
Gud ved hvonår jeg får lavet det rådne køkken som jeg kom her ind for.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 15:29

One down ...one to go !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 15:30

...og the1best ; snitterne væk fra skajp ...or you'r next !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-04 15:32

Allerede i morgen

Nå, men hvis det kun er dig Keldd, han får som kontaktperson, så går det nok

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 23-11-04 16:00

>mango nej nej nej nej nej.....det er det ikke, har da lagt et lille spørgsmål ind
hist og pist

>ans suk...suk...suk..lider stille...hvor længe skal jeg sulte......Du af alle
burde da vide at molokyle er en kylling.....og kun har det hele i tasterne....

>molokyle GO GO GO......nope SKYPE

The1best

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-11-04 16:09

Lyder skræmmende

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-04 16:25

Hmm? Er der ikke noget galt med punkt 2 i dit spørgsmål, Molo???

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-11-04 16:44

Ja Tedd - der har han dummet sig lidt.

Men hvad gør vi nu med hele denne historie, hvis Moloskajp Skyperer hele nettet sønder og sammen.
Vil Moloskajp sende en fil så pas på, for han sender hele internettet, som han har på disketter.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-04 16:48

3 eren er osse lidt langt ude! Mener han inviterede ans til æbleskiver

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-04 16:52

Han har ikke inviteret, tror nok at jeg selv skal betale.
the1best skulle også med. Vi skulle så finde et sted midt imellem.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-04 16:53

Men Molo er jo suveræn topscorer her i smalltalk, så jeg frygter godt nok osse når han begynder at skype!!

Han er sgu værre end en internetorm!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-04 16:55

Så er det frem med et kort over københavn og passeren! Der hvor de 3 cirkler skærer hinanden skal æbleskiverne indtages!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-11-04 17:01

Hej Alle.

Molo synes blot at al kommunikation der ikke foregår via Kandu.dk er noget lort.

Da jeg i sin tid fortalte ham, at Keldd og jeg har haft email-kontakt, syntes han at det var noget lort.
Da mango og jeg fortalte, at vi havde kommunikeret via MSN, var det lige så galt.

Nu har I fundet endnu en måde at kommunikere på, så er det selvfølgeligt også galt.

Den måde I har fundet "Skype" er måske OK, men man kan gøre det samme via MSN, og helt gratis.

Molo - Hæ Hæ

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-04 17:03

Det bliver så molos opgave.
Han har godt nok prøvet at lægge byrden på mine skuldre, men nej han må selv komme med forslag.
Lad os nu se, måske han kommer på skype, så får han da slet ikke tid

the1best

Har du et forslag til, hvor de æbleskiver skal indtages

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 23-11-04 17:04

Hvad mener du med ´helt gratis´arne.jakobsen??,er der mon noen der betaler på vanlig skype?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-04 17:06

arne.jakobsen

MSN er ikke billigere end skype.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-04 17:08

arne.jakobsen

Jeg tror ikke, at du forstår molos ironi.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-11-04 17:14

Nej, det er da klart at os der ikke er på Skype synes det er noget pjat, det er nok ikke ment så alvorligt

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-11-04 17:17

Jeg er ikke meget for det men må nok indrømme, at Molokyle har lidt af min sympati i spørgsmålet om mail/msn/icq/skype osv. Jo det er da meget skægt, og jeg bruger også lidt denne kommunikationsform til teknisk assistance/snak. [hør]
Men på chatbasis er det ikke nogen god samtaleform for mig. Jeg aner ikke hvad jeg skal sige og bliver straks nervøs for om personen i den anden ende tror at jeg keder mig eller ikke gider at snakke med vedkommende.
Så hellere Kandu-chat hvor man kan komme og gå som man vil.
Eyvind. (en kedelig chatter)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 18:43

Altssså ,hende deen øh rødhinde--rødhåredede,ssom vi mødte ,vi taales ved
..............................måske ,hernede,liveet er dejligt,vi snakkes i maj måned.
Ojj ,molo nu ogxså med fuldskæg._ ,, mellem os sagt,,tja jeg ved ikke rigtigt.
Livet er sjovt
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-04 18:48

Er det den julenisse dukke i Amarcentret du snakker om Keld?

Desværre blir hun fjernet efter jul!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 19:14

Keldd er her endnu !

</DENRIGTIGEMOLOKYLE>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 23-11-04 19:26

Pas nu på, med de FF'ere Molo og Keldd!!
Og så skal Keldd passe på, når han smutter hjemover. Det er allerede herreglat i Tingbjerg og omegn!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-11-04 19:32

calista

Jeg tror sgu næsten de to klarer at komme på glatis helt uafhængigt af vejret

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 19:39

calaista -> Glat ??? ...-barberet ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-11-04 19:39

Aner vi en ny dobbeltprofil afaire (nok stavet helt forkert-undskyld )
Vi må nok hellere granske lidt i de to profiler...............der må være lusk i deres point.
Jeg tror det bliver nødvendigt med lidt spredt Skyperi.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 23-11-04 19:49

Dova, du har HELT ret.. Se blot molo- drengen har allerede problemer med hånd- øje koordinationen og kan ikke stave mit navn korrekt!

Molo, hmmm... Hvem skal barberes og hvor???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 19:53

dova.
godtnok heer er i omrrrådet er det det fladt ,loj- jeg vidssssstee
de taaless
Keldd

Den Er slemmtt denhher

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 19:57

*GGG* - den tråd udvikler sig da - sig mig har ingen af jer været væk fra pc´eren idag ????? Nå - det er da lidt hyggeligt - så fortsæt endelig.

(spekulerer over hvor mange der har downloadet skype idag LOL )

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-11-04 19:59

Jeg har haft Skype meget længe, men har aldrig anvendt den. Kan da se at mango hedder S...... K......... og at emesen bruger det samme som her

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-11-04 20:02

Keldd@Molokyle - det er ikke lykkedes at koble Molokyle til Skype endnu kan jeg se.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-04 20:06

Hehe De fleste Mango'er befinder sig i Kina!! Gad vide hvad det betyder

Kommentar
Fra : calista

Dato : 23-11-04 20:09

Så er Skype på vej ned til min PC.. Skal dog liiiiige have købt et headset med taledims.. Så må jeg overbevise mig sææææl, om at jeg tør snakke med jer in øøhhh person og at i ikke bider (ret meget)

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 23-11-04 20:14

SKÅL Keldd og molokyle

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 20:25

calista - god fornøjelse - haha -

Kommentar
Fra : calista

Dato : 23-11-04 20:29

Nede og installeret.. Kontaktpersonlisten er gabende tom*GGG*
Køber den taledims imorgen:)
Hov, brugernavn: Calicute

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 20:31

så skal du ud og lede så kontaktlisten ikke er tom calista *GGG*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-04 20:36

calista velkommen i klubben

Jeg kan godt finde dig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 20:37

hahaha - stakkels calista - alle skal lige drille hende - men også velkommen herfra

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 23-11-04 20:39

Syntes en smule synd på deg calista,ha

Accepteret svar
Fra : calista

Modtaget 27 point
Dato : 23-11-04 20:42

Bare rolig.. Jeg kan tage, kan jeg, ja jeg kan så!!
Synes bare det ser lidt uoverskueligt ud, men hva..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 20:43

er det ikke - blæs på skype og bare brug den som du har lyst til

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 20:45

Skype og DØ !!!

Keldd er smuttet .der er kun mig tilbage = molokyle

Unskyld, men vi har drukket øller idag !

Jeg har prøvet at omvende ham ; ....no can do !!!

..men det var da hyggeliugt med besøg

Håber I bærer over med hans lån af Bit-Hul fra Ama'r

Ps. : Det var ik' mig; det var de andre 3 !!!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-11-04 20:45

Why is Skype better than Net2Phone, ICQ, AIM, MSN, etc?
Because it works! Most Voice-over-IP applications don&#8217;t work from behind firewalls and NAT (Network Address Translation) devices. Nearly all broadband users are behind a NAT or firewall and so they cannot use VoIP applications. Skype is not a typical VoIP application &#8211; it&#8217;s P2P Telephony! Because of its advanced design, Skype works behind nearly any firewall and NAT!

Oversættelse;
Skype virker også når man har firewall (brandmur)

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 20:47

Point & Stjerner : calista.

[kys] </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 20:48

godt du fik oversat det nederste emesen -haha ellers havde ingen jo en chance

Kommentar
Fra : calista

Dato : 23-11-04 20:52

møz møz Molo
Vi snakkes ved på Skype

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 20:56

</MOLOKYLE> ...elsker dig allleede calista

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 20:58

allerede ...for dælen </MOLOKYLE> ..................................................> til calista

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-11-04 20:58

Molokyle - her er din undskyldning for ikke at bruge Skype.

Can I use Skype with Windows 98 or Windows ME?
Because it hasn&#8217;t been fully tested, we have not yet certified Skype for use with these operating systems. Skype may work with Windows 98 or ME but we cannot yet guarantee compatibility

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 21:03

Skajpere må dø til i morgen !!!

Jeg har nemlig ikke tid nu : Jeg ska' sove !

Så.... HIF : Hvil i Fred!

</>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-04 21:07

Det er da muligt at skrive til calista.

Molo din hadetråd blev til endnu en bruger af skype

Får du lige talt med the1best om æbleskivestedet, hun er meget sulten

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-04 21:21

calista

Jeg opretter en "skype" tråd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-11-04 01:47

Hvor er vi henne? Nu går selv Molokyle ind og laver lort: Se selv

Citat
Fra : molokyle Dato : 23-11-04 18:43

Altssså ,hende deen øh rødhinde--rødhåredede,ssom vi mødte ,vi taales ved
..............................måske ,hernede,liveet er dejligt,vi snakkes i maj måned.
Ojj ,molo nu ogxså med fuldskæg._ ,, mellem os sagt,,tja jeg ved ikke rigtigt.
Livet er sjovt
Hilsen
Keldd.

Molo underskriver sin "Morskab" i Keldd's navn!!!

Molo er DØD. Ihvertfald som humorist, og som seriøs Kandu'er.

Fy Fy Skamme Molo.

Hønsene syn's måske stadig at du er SØD??? MEEEEEN????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-04 08:55

arne.kakaosen -> Hvor er du langsom : Keldd lånte min puter og brugernavn da han var på besøg, da der var kludder med at nå hans emil system. Som du kan læse allere de: Fra : molokyle Dato : 23-11-04 15:27

JEG laver KUN seriøse indlæg

..og så har jeg alvorlige tømmertjavs idag

Ps. Hende den røde havde altså nogen gevaldige silikone attributter

ans -> Jeg ringer the1best, når jeg er kommet til mig selv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-11-04 09:15

Keldd og Molokyle deler profiler og FF,er = dobbeltprofiler/dobbeltprofiler og tømmereremænd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-04 10:05

emesen -> Der er jo noget der. Måske jeg har så voldsomme tømmermænder fordi Keldd deler sine med mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-04 10:08

Han tog iøvrigt nogle billeder af mit fantastiske IBM apparatur med sit digi-camera, så I får nok min maskinstation (..og mit fuldskæg) at se når han vender hjem

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-11-04 10:27

ha ha..Arne Gogoesen...Læs nu hele tråden ikke?

Calicute..jeg har addet dig til min liste..

Molo..puha jeg har ondt af dig..og jeg VIDSTE bare at det skulle gå galt med jer 2...he he

Ajii har du fået fuldskæg igen MOLO...bvaddrrr..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-04 10:44

Jøb mango fuld af skæg

Jeg ved nu ikke rigtigt. Måske jeg syr det om til Jønke-skæg i bikerstil en af dagene

Jeg fandt en FF'er under sofaen. Hvodden er den kommet dér ? Godt jeg ikke fandt den igår. Mit hoved føles som taberens i en 12 omgang under en WM match i sværvægtsboksning.

</MOLOKYLE>