/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Planlægning...
Fra : h_blunck
Vist : 505 gange
470 point
Dato : 22-11-04 20:29

Månedens skarpe med gode points for et fornuftigt svar:
=============================================

Den 22. november har man stadig ikke vedtaget hvilken præmie der trækkes lod om for indsatsen i november måned....

Tør man foreslå, at kandu.dk laver en side, hvor man kan skrive til, hvis man vil sponsere en præmie, hvorved man måske i 2005 måske kommer på forkant med udviklingen. Tænk jer, hvis man kom i en situation hvor man bare var en måned forud HELE ÅRET.

Spørgsmålet lyder, såre simpelt, om dette bare er for nemt til at være ultra genial måde at håndtere det evindeligt tilbagevendende "problem"?

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

PS: Husk snart at tilmelde jer nyhedsbrevet på www.blunck.dk/linux, hvis I vil se det nye nummer af det gratis nyhedsbrev om LINUX styresystemet, der er ved at blive skrevet....

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-11-04 20:35

h-blunck

Du har selv vundet - pga. din optimistiske livsindstilling

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-11-04 20:39

->henrik
Se det fra den lyse side----den bliver først udtrukket til dec.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-11-04 20:48

Dette h_blunck er lidt bedre: http://www.blunck.dk/linux/

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 480 point
Dato : 22-11-04 20:55

Det er et godt initiativ omkring Linux.
Du kan måske være med til at sætte nogen igang som ellers regner det alt for langhåret til at starte på. Mig selv incl.
Eyvind.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-11-04 20:57

Spøg til side--nu er sponcering jo dobbeltvirkende, så hvis kandu er med på ideen, må de jo oplyse hvad sponceren får for sin indsats.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-11-04 22:34

Hej Henrik.

Fed idé, jeg melder mig som sponsor - og tilbyder at næste måneds præmie bliver en kandu fri måned for alle!

Det giver fred og ro til - at vinderen kan komme sig oven på den store ære, samt til teamet bag kandu, som trods alt gør et hæderligt stykke arbejde

//Creamy

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-11-04 22:43

Creamy, du kunne også tilbyde en Creamyfri måned..eks. i December..så kunne vi få julefred

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-11-04 22:46

Du vil jo slet ikke være Creamyfri. Ville du det, så var det nemt, at holde din snude væk fra de forholdsvise få tråde jeg optræder i - men det er ikke let, vel Mango

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-11-04 22:56

fnys

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-11-04 22:59

Kan ikke rigtig se hvori det evigt tilbagevendende problem ligger, om man d. 22 ved hvad præmien er eller ikke.

Og der er jo ikke decideret tale om at skulle yde en særlig indsats da der som bekendt bliver trukket lod blandt alle superbrugere der har optjent point, stort eller lille antal underordnet.

Men derudover står det vel folk frit for, at sende en mail til Kandu og tilbyde en sponsorpræmie.
Så må de jo melde tilbage om det har interesse.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : h_blunck

Dato : 22-11-04 23:13

Tak for svaret emesen.
Tak til alle for god deltagelse i debatten. Jeg vil sige ja til at man bare kunne kontakte kandu.dk, men reelt ville det gavne lysten til at sponsere, hvis man VIDSTE at præmien ville blive annonceret straks den var kendt -- og gerne allerede fra den 1. i en måned, så man kunne få den fulde effekt...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-11-04 23:15

Jow' jow...
Citat
Den indre fred (i sjælen)

I am passing this on to you because it has definitely worked for me. By following the simple advice I read in an article I have finally found my inner peace....

The article read:
"The way to achieve inner peace is to finish all the things you have started". So I looked around the house to see all the things I started and hadn't finished, and before coming to work this morning I finished off a bottle of bacardi, a bottle of red wine, a bottle of Jack Daniels, a small box of chocolates and 2 litres of stella artois, a ½ can of cider and some cheese.
You have no idea how good I feel....
you may pass this on to those you feel need inner peace

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-11-04 23:16

For mig er det ligegyldigt om der er præmier eller ej. Jeg er her ikke for præmiens skyld, men fordi jeg syntes det er sjovt.
En god præmie for alle på kandu.dk ville være, et nyt menupunkt der hed "Drift status" så vi alle havde et sted hvor vi kunne se, når der er problemer i driften eller hvorfor der ikke kommer emiler.
Det ville være meget brugervenligt og ville måske spare kandu Teamet for mange henvendelser.
Fortsat god aften til alle

//bentjuul

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 22-11-04 23:28

Hej Bent Juul

Du skrev:

Citat
For mig er det ligegyldigt om der er præmier eller ej. Jeg er her ikke for præmiens skyld, men fordi jeg syntes det er sjovt.

Jeg er bestemt ikke uenig -- det skal være sjovt....

Hvad der ville være rigtigt sjovt -- udover dit gode forslag med et punkt med driftstatus -- ville være, hvis der bare en gang hvert halve år kom en mail der VISTE man havde planer og visioner... Så kommer sponsoraterne også i større mængde....

Jeg har lige siden jeg begyndte forsøgt mange ting, og det virker nogle gange som om man først vil svare når man har en komplet ide om hvor man vil hen, hvor jeg tværtimod anbefaler forandring, og fornøjelsen ved at nye funktioner KOMMER TIL, så alle er aktive med-deltagere... Hvis du kan følge min tanke.....

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-11-04 16:10

Selv tak Henrik - og jeg elsker alle mine præmier. (een printer)