/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
krusifix (?)
Fra : sinius
Vist : 716 gange
200 point
Dato : 22-11-04 14:33

hejsa. håber der er nogle der kan hjælpe mig her, men det plejer der jo at være. Min kone fik for nyeligt at vide hos sin healer (?) at det ville være en god ide at sætte et krucifix op over vores lille søns seng, da han er meget plaget af mareridt om natten. nu kunne jeg jo have spurgt om det relevante i at bruge en healer, eller om hvorfor vores søn har mareridt. men det gør jeg ikke. da fruen HAR beslutted sig, er mit spg. som følger. hvor i alverden køber man et ordentlig, pænt, diskret krucifix og ikke noget overpyntet pop, med en masse glimmer på??? det skal helst være en on-line butik da vi bor på bornholm, og udvalget i butikerne herover er ikke imponerende. på forhånd tak for de mange indlæg.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 22-11-04 15:09

Hej Sinius!!
Prøv at kigge lidt her, måske finder du noget

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 22-11-04 15:10
Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 22-11-04 16:10

Hvad med en lokal kirkebasar?

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 22-11-04 16:30

Her er nogle, der ikke ser så prangende ud. Ellers prøv en katolsk kirke.
Hilsen Jette

http://www.englund.dk/krucifix/Butten-DK.htm

Kommentar
Fra : dk

Dato : 22-11-04 17:03
Accepteret svar
Fra : Axelise

Modtaget 200 point
Dato : 22-11-04 17:33

I Sankt Ansgars Forlag/Boghandel, Bredgade 67 i København. Der handles bl.a. med katolske relikvier, - helt enkle og fuldstændig upoppede. Prøv evt. at ringe først: 33134777. Der er åbent mandag-fredag kl. 11-14.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 22-11-04 18:13

Hej sinius.
Selv om din kone har bestemt sig for, at der skal hænge et krusifix, synes jeg, du skulle prøve at finde ud af, hvorfor din søn har mareridt. Det er der jo en grund til. Bliver han mobbet, føler han sig udenfor, utryg o.sv. Nu ved jeg jo ikke hvor gammel han er, men børn har ikke gentagne mareridt uden grund.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : lyngballe

Dato : 22-11-04 20:10

Det for os uvidende læsere allermest spændende: VIRKER KRUSIFIX-OPHÆNGNINGEN???
Ville blive meget glad for en lille melding på denne side om f.eks. en uges tid.
På forhånd tak og vl h L

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 22-11-04 23:34

Spørg præsten i den nærmeste kirke. Er du heldig forærer han dig ét.

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 22-11-04 23:39

sinius
Er du vågen?

Godkendelse af svar
Fra : sinius

Dato : 12-12-04 20:33

Tak for svaret Axelise.