/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MotherBoard Monitor..
Fra : plb
Vist : 406 gange
50 point
Dato : 21-11-04 15:30

Hej

Jeg har lige downloadet og installeret Motherboard Monitor.
Når jeg kommer til Configuration og skal vælge mit motherboard, brugte jeg Everest home edition.
Mit motherboard hedder MSI K7N2 (MS-6570)
Det finder jeg så i Motherboard Monitor Configuration, men så skal jeg så vælge mellem 2, og det er her problemet er. jeg ved ikke hvad jeg skal vælge!
valg mulighederne er:
>=bios 7.3 revisions
<bios 7.3 revisions

Hvor kan jeg finde ud af hvad jeg selv har?

mvh P/lb

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-11-04 15:37

som regel er der en lille sticker på motherboardet, hvor der står revision et eller andet!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-11-04 15:38

Du kan prøve at kigge under bios i everest!

Kommentar
Fra : plb

Dato : 21-11-04 16:05

Jeg har lige kigget i everest, men kunne ikke finde noget med revision ?
Hedder det noget andet på dansk ?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 21-11-04 18:17

I Everest : Motherboard -> BIOS -> BIOS Besked
Der burde, der stå hvilken Revision/Version, din BIOS er.
Ellers kan du sikkert se det under opstart af pc'en.
Kik godt efter, det kan godt gå hurtigt.
Gambrinus

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-11-04 19:05

Prøv at se under motherboard > bios > bios egenskaber? I Everest. Spørgsmålet er om det er en motherboard eller bios revision!

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 21-11-04 19:08

Ups!! Sorry overså lige dig Gambrinus!

Hvis det drejer sig om en motherboard revision, bliver du nødt til at åbne computeren og lede efter den sticker jeg omtalte! På min sidder den mellem AGP porten og det første pcikort!

Godkendelse af svar
Fra : plb

Dato : 23-11-04 16:18

Jeg kunne ikke finde det rigtige i Evereste, men fandt det på motherboadet da jeg åbnede den
Tak for svaret tedd.