/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
cli.exe - programfejl !?
Fra : Trikko
Vist : 343 gange
100 point
Dato : 19-11-04 13:05

Hey...

Har nu haft sygt mange problemer med mit windows!

Det startede med den ikke ville starte windows op, den genstartede hver gang den skulle loade. :(
-Det gør den i øvrigt stadig, og den eneste måde jeg kan starte windows op på er at resette min BIOS :(

Men så mister den alle data, og når så windows stareter, kommer den her meddelelse:

Det lykkedes ikke at intialisere programmet korekt (0xc0000135). Klik på OK for at afslutte programmet.

Hvad betyder det? Og hvorfor kan jeg ikke få det væk? Har prøvet at formatere min com mindst 20 gange igår, før den ville installere windows, den kom hele tiden med en stopfejl, hvor der stod jeg skulle fjerne al ny hardware eller software. men det hjalp ikke, kunne kun installere det ved at resette min BIOS. Og så virker den kun indtil man slukker den, så skal den resettes igen for at kunne starte windows :(

Nogen der kan hjælpe? Er det mit bundkort der er noget galt med eller hva´?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 19-11-04 13:38

Har du prøvet at skifte grafik kort??

http://www.edbpriser.dk/community/forum/thread.asp?id=40790

Det kan også være defekte ram, hvis du har flere blokke, så prøv at tage 1 ud og installer, og byt rundt bagefter.

Din stopfejl er beskrevet her.
http://support.microsoft.com/kb/318159

Kommentar
Fra : plb

Dato : 19-11-04 15:02

jeg havde en gang det samme problem.. det viste sig min bios var gået helt i fuck og jeg sendte den ind til reperation der jeg havde købt den og så fixede de den..
for vil ikke umiddelbart råde nogen til at begynde at installere en ny bios hvis de ikk ved hva de laver !

mvh P/lb

Kommentar
Fra : Trikko

Dato : 19-11-04 15:11

Nej har prøvet men kunne ikke flashe den :(

Øv øv, må bare bruge mit gamle bundkort, der mangler så bare en AGP slot :'(

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 19-11-04 15:44
Kommentar
Fra : Trikko

Dato : 19-11-04 17:01

Hmmmm!

Ja, sjovt nok lige inden havde jeg også hentet den nye catalyst driver til mit ATI kort.

Så er det vel DEN der fucker det op..?

Kommentar
Fra : Trikko

Dato : 19-11-04 18:36

Men selvf. glemte jeg .NET framework installationen :S

Håber det hjælper!