/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Word sidehoved autotekst er grå
Fra : HansJensen41
Vist : 541 gange
34 point
Dato : 17-11-04 10:41

Jeg bruger autotekst rigtig meget i sidehoved og -fod, men i dag er kontormaskinens funktion lige pludselig grå og uopnåelig. win98SE, med mso2k
Har genstartet et par gange, men det hjalp ikke.

Da jeg ikke kan se nogen gruppe, der hedder software, lusker jeg mig ind her.
Be'r om forladelse.
HansJ

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-11-04 10:53

kig under funktioner eller vis - det kan tyde på at du er kommet til at fjerne nogen fluben

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-11-04 11:02

ps HansJensen41 - fandt du en løsning på dit indlæg om IE ??? Hvis ja så vær sød at lukke spørgsmålet

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 17-11-04 14:06

miritdk: Jeg havde ændret i Normal.dot for at automatisere orddelingen. Det konflikter med sidehoved/sidefod, så da jeg fjernede min nye Normaldot og indsatte den gamle, var alt ved det gamle.

IE-spørgsmål: Jeg har flere gange spurgt, hvordan jeg lukker, men har ikke fået svar endnu. Vil du fortælle mig det?

Accepteret svar
Fra : anders_bak

Modtaget 34 point
Dato : 17-11-04 14:55

Du vælger det svar der passer bedst, så klikker du på accepter som svar ud for det spørgsmål, og den der har besvaret dit spørgsmål får point. Du får også mulighed for at skriv en lille hilsen til den der har svaret

Kommentar
Fra : anders_bak

Dato : 17-11-04 14:56

Der skulle selvfølig have stået "så klikker du på accepter ud for det svar"

Kommentar
Fra : anders_bak

Dato : 17-11-04 14:59

Nå ja, der findes en kategori der hedder Administrative, herunder ligger gruppen MS office, det er her spørgsmål omkring officepakken hører hjemme. Ikke for at mugge, men så ved du det jo (-:

Godkendelse af svar
Fra : HansJensen41

Dato : 17-11-04 15:30

Tak for svaret anders_bak.
Og tak for henvisningen til Administrative. Hvordan ku' jeg dog vide, at officespørgsmål skulle der hen.
Mvh
HansJ