/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
lerduebane lolland?
Fra : mvoigt
Vist : 5381 gange
20 point
Dato : 15-11-04 21:52

nogen der ved hvor sådan en ligger??

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-11-04 22:08
Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 16-11-04 07:51

Jeg ved der ligger en på falster....

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 16-11-04 07:51

Jeg ved der ligger en på falster....

Accepteret svar
Fra : rene2897

Modtaget 20 point
Dato : 22-11-04 19:53

Der ligger mange på Lolland Bla. Idalund skydebane, lidt øst for Sakskøbing ( mod Nykøbing ) lige på den anden side af Radsted skal du til Højre, men du skal være lidt opmærksom her, for det er et lille skilt under vejnavneskiltet ( Idalundvej), der viser mod Idalund skydebane. Ca. 2-3 km. ud af vejen skal du til højre, også her skal du være lidt opmærksom, for det er dårligt skiltet af. Kanon skydebane, bliver brugt til konkurrence- og landsholdskydning, Der er alt hvad der hører til en skydebane. Automatiske kastemaskiner, trap, Jagt, skeet osv osv.

Så er der også søholt skydebane, ved søholt gods imellem Maribo og Holeby ud af vejen til Naturcentret, kender jeg ikke så godt, men sidst jeg var der, var det stadig manuelle kastemaskiner og ikke helt uptodate.

Så er der Gerringe, mener den ligger omkring Holeby/Rødby, Kender den ikke men eftersigende en udemærket bane.
Der ligger også en nede ved Døllefjelde, men det er samme, hvis ikke dårligere, stand som Søholt, er svær at finde og du skal nok have lidt hjælp af andre end mig til at finde den, men den hjælp, plejer man at kunne få på de andre baner.

Der ligger også en i Nykøbing F. men den kender jeg ikke noget som helst til, men det kunne jo være at du kunne komme til det og give mig lidt fif derfra

Du skal lige være opmærksom på at der nok er lukket i jagtsæsonen, men de plejer at åbne ret efter.

Held og lykke med at få brændt lidt krudt af

Kommentar
Fra : malchow

Dato : 17-06-05 00:23

Gerringevej.. ved lossepladsen

Kommentar
Fra : malchow

Dato : 17-06-05 00:26

Brug denne adresse på krak, så får du kort

Gerringevej 15
4970 Rødby
Telefon: 54608373

Godkendelse af svar
Fra : mvoigt

Dato : 18-06-05 02:25

Tak