/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
skype problemer
Fra : abella
Vist : 369 gange
50 point
Dato : 14-11-04 21:34

vi kan ikke tilføje miritdk til vores skype. Vi er helt nye hvad den angår så er der nogen der kan hjælpe os ?

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 60 point
Dato : 14-11-04 21:44

start skype>funktioner>søg efter skypebrugere>avanceret>
Brugernavn = skriv nickname
begræns søgningen ved at indstille felterne>søg
Når person som du søger står i felterne så h-klik på personen og vælg tilføj til liste.
Nu kan du ringe op - men første gang skal du lige accepteres af denne person.
Eyvind
Jeg kender ikke det nick du søger og ville heller ikke vise det - det må personen selv fortælle dig.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-11-04 21:46

I brugernavn kan du også skrive rigtigt navn men så kommer der nok mange hvis det er et alm. navn.

Kommentar
Fra : abella

Dato : 14-11-04 23:52

nej desværre det lykkes ikke og vi tror vi ikke har gjort det rigtigt fra starten. Er der nogen her der har kontakt til hende med den ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-11-04 00:02

abella

miritdk vil sikkert svare på dette spørgsmål, hvis hun er interesseret i at opgive sit brugernavn på skype.

Du kan ikke forvente at andre brugere, som har kendskab til det vil give dig et svar.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-11-04 09:34

du har fået mit nick og har fået besvaret dit spørgsmål af emesen - hvad der går galt ved jeg ikke - måske skal i holde jer til hvad i plejer

Husk at lukke strengen !!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-11-04 09:35

Du kan bare ringe eller maile til hende, og fortælle dit brugernavn, eller mailadresse der er knyttet til skype, så kan hun bede om at blive accepteret af dig. PÅ den måde får du hende automatisk tilføjet til din kontaktpersonliste.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 12:07

luk så den tråd for hulen da !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

til jer andre - jeg er ikke uforskammet - kender abella personligt - men hun er ski betydelig mere glemsom end jeg er

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-11-04 16:23

Når tøserne slås så stikker jeg af.

Godkendelse af svar
Fra : abella

Dato : 16-11-04 20:01

Tak for svaret emesen.
         tak for hjælpen selvom mit problem ikke er løst men du kom nærmest.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-11-04 20:17

abella - du kan skrive til emesen i skype
Den er normalt ikke åben men det bliver den hvis du lige giver besked her først.

start skype > funktioner > tilføj en kontaktperson > skriv > emesen > næste >
den arbejder lidt > OK

Hvis miritdk gør det samme kan jeg formidle kontakten.

Jeg sletter begge navne fra min liste bagefter.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-11-04 19:13

Ingen reaktion her i tråden så jeg trækker mit tilbud tilbage.