/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Webeditor
Fra : memuel
Vist : 407 gange
147 point
Dato : 14-11-04 17:00

Hvilket program skal jeg bruge som webeditor?
Jeg har ikke så meget erfaring i hjemmesider, men jeg har da lavet et par stykker.
Det skal være et program jeg kan downloade.
Memuel

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 14-11-04 17:44

Du kan bruge Stones Webwriter, jeg mener det er gratis...

og det er faktisk et godt program...

men ellers må du bare i gang med html og asp...

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 14-11-04 17:46
Accepteret svar
Fra : er_du_klog

Modtaget 157 point
Dato : 14-11-04 17:49

så var de lige linket til det

www.webwriter.dk

Kommentar
Fra : severino

Dato : 14-11-04 17:56

Du kan roligt gøre som er_du_rigtig_klog skriver, downloade webwriter, jeg bruger den selv og syntes den er rigtig god, og så er den på dansk, hvilket kan være et stort pluds for dem der ikke er stiv i udenbysk!

Programmet er umiddelbart gratis, og kan også registreres gratis. Men hvis du vælger at betale en beskeden sum for programmet, så får du en ny registreringskode til det, og hermed får du rådighed over en del andre funktioner, som ligger gemt i programmet.
I almindelighed kan du sagtens bruge det i gratis versionen.
Så prøv det bare, og husk også at hente de skabeloner som er lagt ind som ekstra. Det er skabeloner andre brugere har stillet til rådighed for brugere af webwriter!

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 14-11-04 17:58

Tror vist lige er jeg skriver dårligt idag...

Det er et FANTASTISK program... og ikke et faktisk...

Og så er der lige denne, så er DER lige linket til det...

Kommentar
Fra : Vismanden

Dato : 14-11-04 18:03

Hvis det skal være mega nemt, så brug netscapes web editor. Det er lige så let som at bruge f.eks word, sammen med et primitivt billedbehandlingsprogram.

Download Netscape browser. Det er indbygget i det.

Ellers hvis det skal se prof ud, så download nogle templates gratis, og lav om i html osv. Mega nemt.

Godkendelse af svar
Fra : memuel

Dato : 17-11-04 14:25

Tak for svaret er_du_klog.