/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Paintshop pro
Fra : eriklindholm
Vist : 533 gange
40 point
Dato : 14-11-04 14:33

Hvordan ændre man et billede således til et pasfotostørrelse??

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 14-11-04 14:44

laver et nyt billede, og ændrer størrelsen, selvfølgelig, der komme sådan en stor box hvor man kan vælge lærredes størrelse, er normalt i pxl, men kan ændres til cm

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 14-11-04 14:51

Det må være skønt at have Paint shop PRO

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 14-11-04 15:06

der findes kun pro (her skulle være en ta sig til hovedet smily) desuden er det måske kun en gratis trail.

Accepteret svar
Fra : akselsonne

Modtaget 40 point
Dato : 15-11-04 00:59

du vælger at resize dit billede.
35x45 mm er målene for et pas-foto
du vælger at ændre størrelse i print size (psp8) og finder den værdi som er => og derefter beskærer du resten, så billedet kommer til at passe til 35x45.
Der er ingen grund til at rode med "nyt billede" eller "lærred"
mvh
Aksel

Godkendelse af svar
Fra : eriklindholm

Dato : 15-11-04 08:19

Tak for svaret akselsonne.

Kommentar
Fra : jspi

Dato : 15-11-04 08:35

Hej eriklindholm

Husk at man skal kunne se det højre øre hvis det er til et pas. Min datter har lige fået et og det første billede vi tog blev afvist med den begrundelse

MVH
jspi

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 15-11-04 12:47

Det var heldigt hun fik et højre øre

Kommentar
Fra : jspi

Dato : 15-11-04 13:25

ja ja Fjante, den danske sprog er en svær en Godt set og som jeg altid har sagt: kan man ikke andet, så kan man da altid blive til grin

Kommentar
Fra : akselsonne

Dato : 15-11-04 14:02

og hvis hun samler hundrede sammen har hun en krone - den kan hun så ta' på hovedet...

Kommentar
Fra : eriklindholm

Dato : 15-11-04 16:41

Søde alle sammen skal vi ikke holde nu med alt det pjat! Få jer noget at give jer til i stedet please. Endnu engang tak for svaret til i andre