/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Besvarelser
Fra : stilke
Vist : 496 gange
20 point
Dato : 14-11-04 12:21

Når jeg syntes jeg har fået nok besvarelser på et stillet spørgsmål, - hvordan lukker jeg så for dialogen.

Kommentar
Fra : Fox_dk

Dato : 14-11-04 12:23

Hej

Du vælger bare det bedste svar og giver det stjerner.

mvh
Fox

Accepteret svar
Fra : grausen

Modtaget 30 point
Dato : 14-11-04 12:24

Oppe i højre hjørne over det svar du synes er bedst står der accepter svar. Den klikker du på og bliver så guidet videre til at bedømme svaret med sjerner og spørgsmålet er lukket når du har gjort det

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-11-04 12:26

Hejsa

Ovenover hver kommentar som er kommet til dit spørgsmål-står der accepter som svar oppe til højre

Find den kommentar som hjalp dig-og klik på acepter som svar,så bliver spørgsmålet lukket

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-11-04 12:28

Hejsa igen grausen

Der var du lige en tand hurtiger.

Brian

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-11-04 12:34

Det sker også at man synes ingen af svarene har hjulpet. Du bør allligevel lukke spørgsmålet efter en vis tid, da det ellers vil stå åben til evig tid. Så vælger du f.eks. den svarer, der kom først eller som du synes har været mest ihærdig. De af dig udlovede point er alligevel tabt for evigt. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 14-11-04 12:38

Hej brian

Ja der var noget jeg vidste

Til stilke
undskyld det lille sidesprig i din tråd

Godkendelse af svar
Fra : stilke

Dato : 14-11-04 13:09

Tak for svaret grausen.Det var i alle hurtige til, men du var den første, så det er fair at det blev dig.