/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
mail kandu.dk
Fra : er_du_klog
Vist : 428 gange
10 point
Dato : 14-11-04 09:11

er det bare mig eller hvad?

Jeg kan ikke modtage e-mails fra Kandu.dk?

Nogle der måske har en grund til det...

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 20 point
Dato : 14-11-04 09:22

Jeg modtager heller ingen, sikkert et intern problem

Vi må da håbe de er ved at gøre det hele lidt hurtigere

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 14-11-04 09:23

Skulle bare lide vide om det var mig eller...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-11-04 09:23

ingen mail

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-11-04 09:24

Hejsa

Kandu er løbet tør for frimærker,derfor ingen post

Brian

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 14-11-04 09:27

den var ellers meget god.......

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 14-11-04 09:36

Dette kan ske med mail

Rengøring hos Microsoft
Indsendt af: suwa og lagt på nettet d. 30-6-2004

En arbejdsløs fyr søgte et rengøringsjob hos Microsoft.

Chefen inviterer ham til samtale og en egnethedstest (som gulvvasker).

Efter samtalen siger chefen til den arbejdsløse: "Du er ansat; giv mig din e-mail adresse så sender jeg dig nogle formularer, som du skal udfylde samt tid og sted for hvornår du begynder den første dag".

Den arbejdsløse svarer ganske fortvivlet, at han ikke har nogen computer og derfor heller ingen e-mail adresse.

Chefen meddeler ham, at har han ingen e-mail så eksisterer han slet ikke virtuelt og kan således heller ikke blive ansat hos Microsoft.

Dybt fortvivlet går den arbejdsløse hjem.

Han ved ikke hvad han skal gøre og har kun 10$ i lommen. Han beslutter sig for at købe en kasse med 10 kg tomater i det nærliggende supermarked.

På mindre end 2 timer har han solgt alle tomaterne for det dobbelte af det, som han betalte for dem.

Dette gentager sig endnu et par gange og han tager hjem med 80$ på lommen.

Således realiserede han, at han også på denne vis kunne skaffe sig til livets fornødenheder.

Hver dag stod han tidligt op og kom sent hjem og han mangedoblede sine penge hver dag.

Et stykke tid senere købte han sig en kærre... byttede den til en varevogn og snart, snart havde han en hel vognpark af lastbiler.

Efter få år ejede han den største grossistvirksomhed indenfor frugt og grønt i Amerika.

Efter således at være nået så langt, begynder han at tænke på sin families fremtid og beslutter sig for at tegne en livsforsikring.

Han ringer til en forsikringsagent og vælger en forsikringstype. Da samtalen er slut spørger agenten efter hans e-mail adresse således, at han kan sende policen.

Manden svarer, at han ikke har nogen e-mail.

Hvortil agenten forundret siger: "Underligt, De har ingen e-mail adresse og har alligevel præsteret, at opbygge så stort et imperium. Tænk, hvad De kunne have udrettet hvis De havde haft e-mail".

Manden tænkte lidt og svarede så: "Jeg kunne være blevet gulvvasker hos Microsoft".

Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 14-11-04 10:27

nej jeg tror ikke de er løbet tør for frimærker
men nærmere ham der der skal slikke på frimærkerne er blevet syg

så hvis der er en frimærkeslikker der melder sig kan det være kandu
kan komme på banen igen og sende mails.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-11-04 11:22

Øhhh hvad mener i - de mails man evt skriver for at klage osv - eller de mails der bliver sendt når man abonnerer på spørgsmål osv ?????????????????????????

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-11-04 12:09

Så har Kandu været på tanken og hente frimærker

Det vælter ind nu

Brian

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 14-11-04 12:20

nååh, hvornår mon der kommer post til mig...

Godkendelse af svar
Fra : er_du_klog

Dato : 14-11-04 15:05

Tak for svaret troldenesdhb.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-11-04 15:07

Fik lige mail om dette spørgsmål nu!