/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Bonuspoint - men hvorhen ?
Fra : wiking
Vist : 639 gange
300 point
Dato : 13-11-04 21:13

Har nogle bonuspoint til SAS (nok til fruen og undertegnede til S, N eller SF) der skal bruges inden 1/1 - har kun fra lørdag morgen til søndag aften næste weekend - har du gode idéer til hvor vi kunne tage hen ?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-11-04 22:01

Øh hvad står S.N og SF for?

Ville da tage en tur til New York, Tokio eller en af de andre store byer i verdenen!

Kommentar
Fra : wiking

Dato : 13-11-04 22:05

Sverige, Norge og Finland

Accepteret svar
Fra : eltigro

Modtaget 310 point
Dato : 13-11-04 22:21

tag til Helsinki i Finland. Hvis I har ekstra bonuspoint kan de bruges på SAS Radisson der. Tag evt. en tur til Letland og se hvor Dannebrog faldt ned.

Norge og Sverige kan man altid besøge nemmere og billigere.

Kommentar
Fra : wiking

Dato : 13-11-04 22:34

Hej Tiger
Har du været i Helsinki ? Er der noget man skal se ? (meget begrænset tid)

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 14-11-04 09:35

Jeg har været i Helsinki mange gange .. det er nu ikke noget særligt.
Nej tag til Stockholm, og koncentrer jer om "Gamla Stan" .. og læs noget litteratur, så bliver det garanteret en kæmpe succes.
Mine genboer (og´så med bonus poing) fik samme "tip" ... og de vil helt sikkert til Stockholm IGEN !
Rigtig god tur !

/PG

Godkendelse af svar
Fra : wiking

Dato : 18-11-04 07:03

Tak for svaret eltigro.