/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TheRipley
Fra : Jernladyen
Vist : 375 gange
100 point
Dato : 12-11-04 22:15

RheRipley, fik din morfar sin tlf. og forstørrelses-tv-skærm gennem kommunen??? Hvis ikke, hvorfra så??
Min mor kan ikke se fjernsyn mere eller læse. Hun kan heller ikke rigtig se tasterne på tlf. Så hvis hun kunne få det samme som din morfar, ville hun blive MEGET glad. Hun keder sig bravt, da hun også er temmelig menneskesky.

http://www.kandu.dk/dk/spg/53413

Hilsen Jette

Accepteret svar
Fra : Fjante

Modtaget 110 point
Dato : 12-11-04 22:36
Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 12-11-04 22:37
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 12-11-04 22:41

Fjant> der er hjælp her http://kortlink.dk/

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-11-04 22:44

Hej, nu er spørgsmålet godt nok stilet til Ripley, men vil bare sige, at i min Kommune er det ting der kan fås via Hjælpemiddelcentralen til låns. Henvend dig til Ældre og Handicapafdelingen i pågældende kommune og forhør dig der.
mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : Jernladyen

Dato : 12-11-04 23:26

Tak for svaret Fjante. Jeg fandt flere ting, hun kan bruge. Nu håber jeg bare, at min mors kommune er nemmere at "danse med" end min.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 13-11-04 00:24

Jeg ved godt det var til ripley,men har selv siddet i den situation,men tak

jakjoe fint fint

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 13-11-04 00:48

Ja, jeg skrev spørgsmålet til ripley, fordi hun havde skrevet noget om det. Men det link du gav mig, var et rigtig god et. Jeg fandt oven i købet noget jeg selv kan bruge. Men desværre mener kommunens ergoterapeut, at en pose til at varme knæene med, når jeg sidder i kørestolen, er et forbrugsgode. Så det kan jeg bare selv købe. Gad vide, hvor mange "gående" mennesker, der bruger sådan en???
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 13-11-04 09:15

Ja,engang imellem er herrens(kommunens)veje uransaglige.Men fordi du har fået afslag af den lokale boss,er det jo ikke sikkert den næste oppe i systemet mener det samme,det er jo ikke andet end en smule ulejlighed at skrive.Havde selv en bunke vrøvl med en teleslynge til "den gamle",men fik den naturligvis til sidst. Så på med vanten
Mvh Ole

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 13-11-04 11:15

Hej Ole.
Nej, jeg plejer heller ikke at bøje mig for et afslag fra kommunen. Og som regel får jeg medhold. (på nær en gang). Men man skal simpelthen "rende dem på dørene" i vores kommune, for bare at vride den mindste smule ud af dem. Det er forståeligt nok, for de har heller ingen penge.
Hilsen Jette