/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Molokyyyyle!
Fra : takskaldeha
Vist : 767 gange
100 point
Dato : 10-11-04 09:27

Molokyle... det handlede om en reference til noget julesjov sidste år... men jeg synes, du skal ha lidt i godteposen for dit herlige citat 02.05. (hvis man altså kan gøre det på denne måde...)

Og så er der bare tilbage at sige takskalduha og takskaldeha.

Accepteret svar
Fra : Hm...

Modtaget 110 point
Dato : 10-11-04 09:35

takskaldeha -> Som det er de fleste bekendt (...men du er jo ny), så modtager molokyle ikke point på sidebenene fra smalltalk spørgsmål. Molokyle modtager kun den slags, hvis det stammer fra en kategori med lidt kød på : HTML, DHTML, Javascript, Java, Filosofi, Politik, Anden Videnskab ....og hvad nørden nu ellers deltager i....... Dvs. :
Næsten alt

Til gengæld bliver jeg da glad for at få dem

Hvis du er i tvivl, så prøv at klikke på 'molokyle' til venste over en af molokyle's kommentarer i dit spørgsmål og læs molokyle's profiloplysninger

...såeh, selvtak

HM

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-11-04 09:45

takskaldeha...................du skal ikke aflever de påænger til HM, for så får molokyle dem ikke.
Giv dem til mig så de bliver afleveret på rette sted.

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 10-11-04 09:54

Hm... jamen det er helt i orden. Og hils ham Molo.

Godkendelse af svar
Fra : takskaldeha

Dato : 10-11-04 09:55

Tak for svaret Hm....

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 10-11-04 09:56

Hej Eyvind... desværre.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-11-04 10:01

nåe ja - man forsøger vel.

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 10-11-04 10:28

Eyvind -> Du holder bare fnatriverne fra mine påængør ...ellers sladre jeg til emesen

HM