/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Nyt webhotel søges...
Fra : copycatDK
Vist : 494 gange
200 point
Dato : 08-11-04 18:39

Jeg søger et nyt billigt webhotel. Som har funktioner til bla. gæstebog og fotoalbum.
Jeg har i øjeblikket www.side1.dk og er blevet lidt træt af deres leveringstid på nye funktioner.
størelsen på mit nuværende er 50mb.

Har i nogen gode forslag. evt egne erfaringer?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-11-04 18:51

Her kan du få et webhotel fra 25 ører pr.md. for 100MB http://www.dothost.dk/
Prisene er + moms, det er stabilt og godt og jeg har brugt det i flere år.
Her på http://www.web10.dk/ kan du få 200MB for 9 kr. pr. md. Dette er også meget stabilt
og jeg bruger det til et andet domæne jeg har.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-11-04 18:54

Du kan også ved hjælp af dette link http://www.find-webhotel.dk/ søge indenfor den pris du vil betale og på den størrelse du ønsker.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : er_du_klog

Modtaget 210 point
Dato : 08-11-04 19:39

jeg kan kun anbefale surftown.dk har to domæner der og det kører bare, hvis du forstår!

De har en god support og det er bare som det skal være godt kontrolpanel og ikke mindst er det billigt...

www.surftown.dk

________________________

Men det er meget en smags sag hvad man synes er bedst!

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 08-11-04 20:10

Min anbefaling hedder www.b-one.dk
Har brugt det uden problemer i snart to år.
KH Karsten

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 08-11-04 20:12

PS: Priserne starter ved 9 kr. pr måned hos b-one - og på den mindste pakke fik jeg først problemer, da jeg uploadede over 700 billeder

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 08-11-04 20:22

er der nogen af dem der understøtter deres egen gæstebog fotoalbum osv..????

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 08-11-04 20:24

jep... surftown.dk har det....

Godkendelse af svar
Fra : copycatDK

Dato : 08-11-04 21:02

Tak for svaret er_du_klog.

Det har fanget min interesse. Og vil begynde at finde papir ang opsigelse osv frem med det samme.