/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Office 2003 beskyttelse?
Fra : Chrillemand
Vist : 438 gange
44 point
Dato : 08-11-04 15:24

Hej.

Hvad bruger MS-Office 2003 til beskyttelse? Bruger Alcohol!

Er det i det hele taget ikke en liste over progrmammers beskyttelse? Hvordan kan jeg finde ud af det?

M.v.h. Chrille

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 54 point
Dato : 08-11-04 16:46

MS office bruger et unikt serienummer lidt ligesom windows XP Den er ikke kopibeskyttet ud over det!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-11-04 16:49

http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_protections.shtml

Her kan du læse om nogle populære kopibeskyttesprogrammer!

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 09-11-04 13:35

så hvad ville være oplagt til at lage en image-fil med alcohol?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-11-04 14:15

Mest spil!

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 09-11-04 14:18

Du misforstår mig... hvilken type protection skal jeg vælge hvis jeg vil lave en image-fil af office 2003?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-11-04 14:26

bare en almindelig imagefil! Den er ikke kopibeskyttet som jeg skrev før!

Godkendelse af svar
Fra : Chrillemand

Dato : 09-11-04 15:02

Tak for svaret tedd. Jeg har kopieret den!

Men den liste du linker til, indeholder ikke VOB protected, er det fordi den ikke bliver brugt ofte?

Og hvoran kan man finde ud af hvilket type protection en CD kører med?