/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
50 I/O fejl
Fra : froslev
Vist : 459 gange
30 point
Dato : 06-11-04 08:39

Min Pc har været virusbefængt, og jeg har nu renset den vha. Bullguard antivirus, med succes.
Man kan hente en 20 dages trail på nettet.

Bullguard fortæller mig nu at der er over 50 I/O-fejl, hvad er det, og skal jeg gøre noget ved det, i så fald hvad.

Pc`en kører ok, dog virker lyden ikke.

Mvh

Froslev

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 30 point
Dato : 06-11-04 11:15

hej froslev !

se om der er nogle gule ! udråbstegn under enehåndtering under system i kontrol panel,om der er nogle i/o input output problemmer.hvis kan du genindstallere driver her evt fra cdrom.

Kommentar
Fra : froslev

Dato : 07-11-04 15:49

Hej xou

Prøvede dit forslag, det virkede ikke, men en ung mand v. pc`en i 10 min. så var alt ok.

Froslev

Godkendelse af svar
Fra : froslev

Dato : 07-11-04 15:53

Tak for svaret xou.