/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
wifi program...
Fra : MadsX
Vist : 543 gange
20 point
Dato : 05-11-04 18:14

Hey. Nogen der kender et trådløst program til at se trådløse routere på?

MvH Mads

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-04 18:39

Jep - det følger med routeren.

Kommentar
Fra : MadsX

Dato : 05-11-04 20:00

Har prøvet. Kan ikke

ps. det var på net-kortet der var programmet på. Men virker vidst ikke til winxp.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-04 20:05

Wifi - er det ikke et integreret trådløst kortstik på motherboard du bruger.
Det er jo så nyt at XP er med på banen.
Har du opdateret til i hvet fald SP1

Kommentar
Fra : MadsX

Dato : 05-11-04 20:16

jo men er ikke så godt igen. Kunne godt tænke mig et program istedet.

MvH Mads

Accepteret svar
Fra : buch78

Modtaget 20 point
Dato : 05-11-04 20:23

Med programmet "NetStumbler" kan du scanne det område som dit netkort kan nå ud til for alle åbne.. enheder...

hent den på http://www.netstumbler.com/downloads/

Kommentar
Fra : MadsX

Dato : 05-11-04 20:25

netstumbler eller ministumbler???

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 05-11-04 20:30

bare tage den store alså "netstumbler"

Kommentar
Fra : MadsX

Dato : 05-11-04 23:31

Kan man logge på en router direkte fra programmet? Det kan man da ikke.
Har du andre?

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 06-11-04 00:47

netstumbler er et af de bedste der er .. Og jo hvis du finder en åben forbindelse kan du jo bare logge på. Det er ikke noget med netstumbler at gøre. Der kommer en lille box frem nede i din værktøjslinie hvis windows finder en forbindelse. Og der har du mulighed for at logge dig på. Men husk nu.. Det er ikke lovligt at dyrke wardriving i Danmark selv om det kan være meget sjovt..

Godkendelse af svar
Fra : MadsX

Dato : 06-11-04 09:58

Tak for svaret buch78.