/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
til BjarneD
Fra : miritdk
Vist : 670 gange
50 point
Dato : 05-11-04 14:43

det var på grundlag af dine oplysninger og delvis pga mine egne erfaringer at jeg kunne komme bella til undsætning idag - så jeg mener at du skal have kredit for dine oplysninger og meget ihærdige forsøg på at hjælpe hende - kender dine meninger om point - men mener det er korrekt at gøre ok ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-04 14:44

ps det var hendes problemer med ikke at kunne komme online uanset hvad der blev gjort så du ikke er i tvivl

Accepteret svar
Fra : debilo

Modtaget 60 point
Dato : 05-11-04 14:58

Hejsa miritdk.
Lad dig ikke narre af profilnavnet.
Jeg er fuldstændig ligeglad med de point og egentlig også med hvem der får løst problemet når det bare bliver løst, men jeg er ikke ligeglad med problematikken og jeg prøver også at tænke lidt i, at spørgsmålet gerne må kunne bruges af andre til at løse deres problemer da det egentlig er den måde jeg fandt Kandu. Jeg ledte efterløsning på nogle IT problemer og stødte ofte på link til Kandu og så måtte man jo hellere logge ind. Nogle af de svar jeg fandt var ubrugelige og andre var vældigt gode og så blev jeg selv grebet af det.
Jeg syntes, at det var rigtigt godt, at du kunne hjælpe rent fysisk for der var tydeligvis forståelsesproblemer, som jeg håbede på at kunne løse ved, at tage det langsomt og i bidder, men det var godt, at det ikke blev nødvendigt.

Denne profil er alm. bruger og kan ikke have glæde af point så giv dem til den første der kan give en god grund til at modtage dem.
Stor hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-11-04 15:05

Tja - hvis ikke Debilo/BjarneD vil ha' de lækre påænger, så vil jeg da gerne be om dem.

PS. Du kan nu godt være bekendt at modtage BjarneD

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 05-11-04 15:05

miritdk> Ikke point til mig !!!

BjarneD/debilo> Det er sådan hjælpen skal være !!!
Hjælp til selvhjælp, som jeg altid siger.
Troen på at kunne hjælpe andre, og selv få hjælp eller lære noget ved at deltage i dette forum

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-04 16:00

Debillo (filens til nick *G*) jojo - men ser du det var jo lige det at du tog problemet op uden måske helt at fatte hvad hun ville med det - og desuden har du en tålmodighed jeg jo selv har nydt godt af. At jeg er i stand til at hjælpe er mere tilfældigt plus at jeg bor meget tæt på hende. Hun - de - er meget nye brugere og er lidt bange - hvad hun vist også gentagne gange har givet udtryk for. Jeg havde lige præcis det problem da jeg ville prøvekøre windows firewall fornylig - og derfor kom jeg på det - plus at du lige fik lagt et par spor der kunne hjælpe mig. Derfor de roser der er dine skal falde på det rigtige sted uanset hvad filen du så vil gøre ved det *G* Et eller andet sted er det jo ligegyldigt - det giver jeg dig ret i - men når det nu er sat sådan op så skal ret være ret - og dermed basta fra her

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-04 16:00

Tak for svaret debilo.
      lige den kommentar burde nok være fleres holdning - men hvad gør man ?????????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-11-04 16:40

Det lyder lovende for samarbejdet, som jo i forvejen fungerer fint med jakjoe og Eyvind/emesen.
Hvor er vi søde
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-11-04 16:43

Ja, hvor er I søde!

Jeg mener det s..

Hilsen
Hanne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-04 16:50

griner højt og påbegynder madlavning - eller rettere optøningsfasen af noget af det

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 05-11-04 17:49

BjarneD> Jeg mener det sku !!

Uenighed er til, for at komme frem til en fælles forståelse

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-11-04 17:59

Det er jeg ikke i tvivl om jakjoe, og jeg morer mig over selvhøjtideligheden (især min egen), men er skam enig.