/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Uønsket Fil
Fra : fusker13
Vist : 410 gange
50 point
Dato : 05-11-04 09:28

Jeg har et problem, når jeg lukker min computer op har jeg denne fil

Navn:IncrediMail LTD
Udgiver: IncredMail Ltd
Fra C:\docume~1 birte\lokale~1>temp>Im installer

Jeg er ret ny på computer, vil gerne slette denne fil, det er ret irriterende at jeg får den, hvergang jeg lukker op.
Men jeg ved ikke hvordan jeg får slettet den

HILSEN fUSK

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-04 09:32

fusker13 - nu har du spørgsmålet tre steder og har fået svar - - slet den dog !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 05-11-04 09:32

Du har tilsyneladend installeret et program der hedder Incredimail.

Det er et email program i stil med Outlook eller Outlook Express, start med at å ind i kontrolpanelt og vælg tilføj/fjern programmer, på den liste der kommer op med installerede programmer kigger du efter Incredimail og ser om du kan afinstallere det på den måde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 09:35

Slet den ..og hvad der ellers måtte ligge i C:\docume~1 birte\lokale~1\temp>

Se evt. om der er en reference i Start->Kør... skriv ; [ msconfig ] og vælg fanebladet Start. Fjern fluebenet til programmet. Det er tilsyneladende en mislykket installation af IncrediMail (E-mail program).

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fusker13

Dato : 05-11-04 09:46

miritdk

HVORDAN SLETTER JEG

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-04 09:57

højreklik og vælg slet !

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 09:59

Gå ind i mappen C:\docume~1 birte\lokale~1\temp> Mærk alt af og tryk på Delete tasten.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fusker13

Dato : 05-11-04 10:11

miritdk

JEG SYNTES GODT DU KAN KOMME MED NOGLE POSITIVE KOMMENTARER. DET KAN VEL IKKE ØDELÆGGE DIT HUMØR

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-04 10:18

fusker13 - hov hov jeg er da ikke negativ - har jo bare reageret på dine indlæg ...........
Hav en god fredag din lille fusker *GGG*

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-11-04 10:19

"når jeg lukker min computer op har jeg denne fil"
Hvad mener du med den sætning? Kommer der en besked om et eller andet?
Hvad har mirit gjort galt
Kom nu og vær lidt positiv selv fusker så skal du få hjælp!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 10:20

fusker13 -> Lad det nu ligge ...og koncentrer dig om dit problem. Har du fået det løst ?

Vi prøver jo bare at hjælpe og når du har fået det løst er det meget velanset at lukke ALLE sine spørgsmål

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-04 21:09

Har du fundet ud af det fusker13 ????????????

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 50 point
Dato : 05-11-04 21:13

Han fusker nok med det.

Kommentar
Fra : fusker13

Dato : 05-11-04 21:22

Jeg kan ikke løse problemet, må nok have en computerexpert til at se på det

Kommentar
Fra : fusker13

Dato : 05-11-04 21:22

Jeg kan ikke løse problemet, må nok have en computerexpert til at se på det

Godkendelse af svar
Fra : fusker13

Dato : 05-11-04 21:23

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-11-04 21:40

Hallo fusker13, du skulle måske have uddybet problemet lidt mere for jeg mener nu nok at vi kunne have hjulpet dig, hvis du havde givet os lidt mere, at arbejde med.
Der sidder et større antal computereksperter her på Kandu, men du skal jo være øjne og hænder
Jeg håber da at du får dit problem løst.