/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
grausen
Fra : Franksp
Vist : 409 gange
250 point
Dato : 04-11-04 22:20

Jeg har doneret kr. 250,00 til julemærkehjemmet. Det var, efter min mening et SUPERGODT tip du kom med. Derfor vil jeg også donere 250 point til dig. Jeg håber der er mange der gør ligeså.

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : qwedsazxc

Dato : 04-11-04 22:28

det synes jeg os

for det har jeg os gjordt

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 04-11-04 22:31

Godt qwedsazxc

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 05-11-04 07:21

Hejsa begge 2
Det er jeg superglad for at høre.
Vi har selvfølgelig også selv doneret til julemærkesagen og jeg håber som Franksp, at mange vill gøre det samme.
Vi har selv en datter, der har haft stor glæde af et ophold på et julemærkehjem og ved hvor hårdt brug, de har for støtte.
Til frank, Jeg takker for point, det havde ikke været nødvendigt, men på den anden side GLÆDER det mig utroligt at få en tilbagemelding på at andre også synes det er en god sag at støtte
Så 1000 mange tak

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 05-11-04 22:37

Hvordan skal vi få flere med? Har I nogen ideer?

mvh
Frank

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 05-11-04 23:11

Hej Frank
Lige nu har jeg ikke så mange ideer til hvordan vi får flere med. Vi kan kun håbe at en masse har doneret et beløb, uden at give sig til kende herinde og så ellers glæde sig over, vi da i alt fald er tre der har støttet en rigtig god sag

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 05-11-04 23:46

Hej grausen. Det er med vilje jeg endnu ikke har lukket spørgsmålet. Jeg prøver lige at være kreativ i week-enden. Så jeg lukker spørgsmålet senest søndag aften. Dine 250 point er du sikret.

Tænk selv kreativt, hvordan vi kan få mange flere med på at støtte sagen.

mvh
Frank

PS. Man får jo også et flot mail-julemærke, som man må benytte lige så mange gange man vil.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 06-11-04 08:33

Hej frank.
Det er fint med mig, at du lader spørgsmålet stå åben.
Jeg tænte på at jeg evt. kunne oprette en tråd i smalltalk. Der er ca 60 der har læst tippet, man kun jo evt i den tråd, spørge hvor mange der evt. har gjort brug af tippet, eller er den ide helt ude af propertioner?
Jeg tror der er flere som har synes det var et godt tip, for det er det tip jeg har fået flest point for (34) nogensinde.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 07-11-04 16:06

Hej grausen

Det synes jeg er en rigtig god ide. Gør det! Hvis du læser dette, er søndag aften god til smalltalk, synes jeg at ha' erfaret.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 07-11-04 17:43

hej igen.
Så er tråden oprettet, så må vi se hvad der sker
Håber du kommer ind og bakker mig op

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-11-04 21:43

grausen, kan du ikke lige gi' mig tråden, linket her, så vil jeg være med.

Jeg er lige kommet hjem fra København. I postkassen lå girokortet fra JULEMÆRKE-HJEMMET. Da min kone så det, og jeg fortalte hvad det var, donerede hun også kr. 250,00. - Så jeg har i aften, via netbank - sendt kr. 500,00

Vi, min kone og jeg, vil hellere give penge til JULEMÆRKE-HJEMMET, som er i Danmark, end som alle de andre indsamlinger der foretages. Jeg har netop i aften, på vej hejm, hørt i Radio Fyn, at de mangler 500 indsamlere til, en indsamling, til nogen i Afrika. Grunden er, - efter alle de spurgte - at der højst går 10% til de mennesker som skulle ha' det. Resten går til administration, lønninger mm.

Hold tråden igang.

Jeg har fået mange tilkendegivelser på de julemærker, der sidder på alle mine mails.

Mvh
Frank

Accepteret svar
Fra : grausen

Modtaget 250 point
Dato : 09-11-04 22:00

Hej igen frank
Og velkommen hjem
Dejligt at høre, at din kone også synes det er et godt projekt at støtte, hils hende fra mig og sig tak
Jeg har heldigvis også kun fået positive tilbagemeldinger på mine mails og nogle er da også hoppet med på vognen
Her får du lige et link til tråden
http://www.kandu.dk/dk/spg/53256

Hilsen
grausen

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 10-11-04 19:35

Tak for svaret grausen.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 10-11-04 20:20

Det var så lidt