/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
send flere filer i Messenger
Fra : cccf
Vist : 631 gange
50 point
Dato : 04-11-04 14:47

Kan det lade sig gøre at sende et program med flere filer på en gang i messenger ?
cccf

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 04-11-04 15:12

Mener du at man bare kan trække og slippe X antal filer på messenger også på den måde sende dem alle?

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 04-11-04 15:30

Ja, den siger at man kun kan sende en fil ad gangen, men kunne man så ikke zippe, vil den ikke blive set som en fil ?

Kommentar
Fra : return

Dato : 04-11-04 15:31

det kommer skam an på hvor meget det fylder den har sin begrænsning

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 04-11-04 15:33

ja men, hvad er det

Kommentar
Fra : return

Dato : 04-11-04 15:37

hvor meget fylder det du gerne vil sende ?

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 04-11-04 15:39

vis det er en lille film foreksempe kan du bare gå ind i mappen hvor du har dine film og så marker 10 film du vil give ham og så højre klik og tryk kopier man kan højst sende 10 af gangen

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 04-11-04 15:40

vis det er en lille film foreksempe kan du bare gå ind i mappen hvor du har dine film og så marker dem film du vil give ham og så højre klik og tryk kopier man kan højst sende 10 af gangen. og så åben samtalen med den du skriver med og så tryk indset der hvor du skriver

Accepteret svar
Fra : mikkelgj1

Modtaget 60 point
Dato : 04-11-04 15:48

du kan bare zip-komprimere mappen hvor dine ting ligger i.. også sende dem..

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 04-11-04 15:48

du kan bare zip-komprimere mappen hvor dine ting ligger i.. også sende dem..

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 04-11-04 15:50

OK: jeg prøver når han kommer på.

Kommentar
Fra : karsten77

Dato : 04-11-04 18:15

Hvis du har 6.2 kan du altså nemt sende flere filer af gangen.. prøv at updatere din MSN

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-11-04 18:54

ja den kan både sende flere filer og også tage zipperne - var lige oppe at slås med forbindelsen - så skriver bare det sidste - af og til afviser den - men prøver man igen igen og igen - så lykkes det - aner ikke hvorfor men har oplevet det flere gange.

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 05-11-04 11:15

OK: jeg er lige igang med at sende en zip fil til min ven den er på 98835 KB. så må vi se hvordan det går.

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 05-11-04 12:35

det lykkedes