/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
typo3
Fra : rudik
Vist : 635 gange
12 point
Dato : 04-11-04 07:12

der er en fejl?

hvis jeg skriver addressen på min hjemmeside http://rudik.dk/quickstart/

kommer der til at stå :
In the main source distribution of TYPO3, the install script is disabled by a die() function call.
Open the file typo3/install/index.php and remove/out-comment the line that outputs this message!

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 04-11-04 09:14

List indholdet af typo3/install/index.php her.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 04-11-04 13:11

jo. men hvorfor gider det ikke at virke. jeg mener.
installationen at typo3 skulle jo gerne komme op på skærmen

er der en der kan hjælpe mig

Har ikke flere point end de syv som jeg har satset til dette indlæg.

//rudik

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 04-11-04 13:13

http://rudik.dk/quickstart/typo3/index.php

hvad skal jeg gøre

//rudik

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 04-11-04 15:36

Har du spurgt hos dit webhotel´s support.?

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 04-11-04 15:47

hvad mener du.

jeg skal jo bare installer typo3?
hvorfor skal jeg spørge surftown om det?
hvad har de med typo3 at gøre?

//rudik :-|

WEB HOTEL: Surftown.dk
URL: http://rudik.dk
problem: installation at typo3
typå3`s websted: www.typo3.org www.typo3.com
Ps. kan ikke så meget engelsk.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 04-11-04 16:20

Glem det... Jeg misforstod spørgsmålet.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 04-11-04 16:50

Rudik, du er nødt til at klippe og klistre indholdet af din typo3/install/index.php her
Man skal være logget ind for at få adgang til linket til din provider.

mvh
Jens

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 04-11-04 16:52

okay. du mener at jeg skal rette nogle linje i typo3/install/index.php

//Rudik

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 04-11-04 16:53

nim index.php fil ser sådan ud=

<?php
/***************************************************************
* Copyright notice
*
* (c) 1999-2004 Kasper Skaarhoj (kasper@typo3.com)
* All rights reserved
*
* This script is part of the TYPO3 project. The TYPO3 project is
* free software; you can redistribute it and/or modify
* it under the terms of the GNU General Public License as published by
* the Free Software Foundation; either version 2 of the License, or
* (at your option) any later version.
*
* The GNU General Public License can be found at
* http://www.gnu.org/copyleft/gpl.html.
* A copy is found in the textfile GPL.txt and important notices to the license
* from the author is found in LICENSE.txt distributed with these scripts.
*
* This script is distributed in the hope that it will be useful,
* but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
* MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the
* GNU General Public License for more details.
*
* This copyright notice MUST APPEAR in all copies of the script!
***************************************************************/
/**
* Starter-script for install screen
*
* $Id: index.php,v 1.7 2004/04/26 21:58:46 typo3 Exp $
*
* @author   Kasper Skaarhoj <kasper@typo3.com>
* @package TYPO3
* @subpackage core
*/

// **************************************************************************
// Insert some security here, if you don't trust the Install Tool Password:
// **************************************************************************

   // This checks for my own IP at home. You can just remove the if-statement.
if (1==1 || (substr($HTTP_SERVER_VARS['REMOTE_ADDR'],0,7)!='192.168' && $HTTP_SERVER_VARS['REMOTE_ADDR']!='127.0.0.1'))      {
   die("In the main source distribution of TYPO3, the install script is disabled by a die() function call.<BR>Open the file typo3/install/index.php and remove/out-comment the line that outputs this message!");
}

// *****************************************************************************
// Defining constants necessary for the install-script to invoke the installer
// *****************************************************************************
define('TYPO3_MOD_PATH', 'install/');
$BACK_PATH='../';

   // Defining this variable and setting it non-false will invoke the install-screen called from init.php
define('TYPO3_enterInstallScript', '1');
require ('../init.php');
?>

hvad kan jeg rette i den?

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 12 point
Dato : 04-11-04 16:59

Fjern indholdet i paragraffen // Insert some security here...
Præcis som der står i teksten

Altså linien

//this checks for my ip at home ..... indtil ...... message"!);

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 04-11-04 17:28

Tak for svaret JensT.
TAK.

hmm. jeg nåede lige at slette det og sætte det ind. men så skulle jeg også til at sætte et password ind. men så gik surftown`s server vist ned!

men håber at den kommer hurtigt op igen.

for kan ikke en gang komme ind på www.surftown.dk nu

Men det kommer til at virke. TAK

//rudik