/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Få lavet hjemmeside i udlandet - billigt
Fra : Dkkasper
Vist : 890 gange
100 point
Dato : 01-11-04 10:36

Jeg står og gerne vil have lavet en hjemmeside - forholdsvis kompliceret side - hvor der skal være områder både for alle men også en brugerflade kun for medlemmer af siden... De skal igen have der helt eget område med private data.

Jeg har brug for at nogen laver siden for mig - gerne til gengæld for at få del i en eventuelt succes

En anden mulighed har jeg fået fortalt, er at få nogen i lavtlønslandene til at lave arbejdet (f.eks. indien) - men hvordan kommer jeg lige i kontakt med nogen der?

Her der nogen her på kandu som har en ide - eller har gode forbindelser?

Kommentar
Fra : acronym

Dato : 01-11-04 11:05

Det lyder besnærende at få lavet udvikling i udlandet. Meeeeen, du skal være opmærksom på, at det sætter meget store krav til dig og din projektstyring. Specielt den grafisk lay-out, som er en meget kreativ- og interaktiv proces, vil nok volde problemer. Den rene "hard coding" kan snilt laves i Indien. Rent umiddelbart syntes din opgave ret simpel, da en opdeling i offentlige- og private sider, er et spørgsmål om ASP, PHP eller andre "intilligente" sprog.

Mvh

Kommentar
Fra : Dkkasper

Dato : 01-11-04 11:12

Acronym - hvad vil du så foreslå?

Jeg tror ikke jeg selv har forstand/tid til at lave det... har brugt en hel del tid i weekenden på at sætte mig ind i ASP... men der er LANG vej endnu...

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-11-04 11:17

Du kan eventuelt kontakte Preben Louis Nezer på www.lumaluna.dk

Han er en progressiv herre som måske vil investere i dit projekt ved at få lavet design og kodning

Kommentar
Fra : stanley

Dato : 01-11-04 11:33

Der er flere links på hjemmesiden www.lumaluna.dk der ikke virker.... Det tyder ikke godt.... Jeg ville finde en anden...

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-11-04 11:42

Når jeg anbefaler ham, er det fordi jeg ved, at han får kodet i udlandet, og derfor kan gøre det til en god pris, og specielt hvis han vi linvestere i det

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 01-11-04 12:21

Igennem min erfaring fra min nuværende arbejdsplads på et reklamebureau (i on-lineafdelingen) skal du være mere end ALMINDELIG PÅPASSELIG med at få foretaget hjemmesideproduktion i såkaldte" lavtløntsområder". Vi har selv et "samarbejde med et andet (danskledet) firma på Philipinerne og selv her opstår der ofte "kommunikationsproblemer", selvom det burde være samme "kodesprog" vi bruger.
Mht din egen indlæring i ASP, SQL og andre scriptingsprog, så er der kun én ting at sige til dette : BARE KLØ PÅ!!!! Så får du præcis det det ønsker på længere sigt!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Dkkasper

Dato : 01-11-04 13:02

Har i eventuelt kendskab til nogle skabeloner man kan bruge og bygge videre på?

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 50 point
Dato : 01-11-04 14:03

postnuke foreksempel?

www.postnuke.dk

Godkendelse af svar
Fra : Dkkasper

Dato : 29-01-06 16:16

Tak for svaret Better_Performance.