/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Molokyle - papkassen, vil du ha den
Fra : emesen
Vist : 407 gange
1 point
Dato : 31-10-04 13:03

Jeg har lige fået en mail om at jeg bliver den heldige vinder her hos kandu.
Og så er det jeg lige vil jeg spørge:
"Molokyle, vil du ha' papkassen til dit tastatur, så du kan få sat din fine printer til".

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 31-10-04 13:35

.. Ja det kalder jeg "Rigtige Venner" !
Molo vi er nogle, der altid har dig i tankerne.
Hvad ønsker du dig til jul ?
/PG

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-04 15:20

emesen = MSN : Du har da ik' vundet noget ??? ...det sku' da lige være min : RESPECT !!!!

Guild -> Jeg ska' ærligt indrømme ; jeg er ikke med ???

Til jul ..ønsker jeg mig fred på jord ...og et par hundrede tusinde $ :

Sæt dem bare PRONTO... !!!

..ind på MOLO'S konto

</MOLOKEGLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-10-04 15:31

Hvad er så det her måske.
Kære emesen,
Så kom tiden igen til, at der skal trækkes en ny vinder i konkurrencen om:
"Lumatron DVD25K3 (DVD Afspiller)".

Yes..........jeg vinder.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-04 16:13

Lad se...?
</MOLOYKLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 31-10-04 19:33

Emmedreng..hva skulle vi dog gøre uden din skønne humor..du er bare for skøøøøn.
Knus mango

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-10-04 19:42

Tak mango (den holder endnu........................men det er lidt svært)

Ok Guild ska' vi så gi' molo en ordentlig julegave...............og vi deles om det.
Du ordner fred på jorden - så fylder jeg $ på molo's konto

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 1 point
Dato : 01-11-04 13:41

emesen -> Dét lyder som en glimrende idé

..bare drop $'erne, jeg klare den sgu nok alligevel

..men fred på jord er måske lige lovligt meget at ønske ...så hvad med fred på Kandu.dk ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-11-04 13:46

Ok - så nøjes vi med det.
Der var du heldig Guild, nu skal du kun skaffe fred på Kandu.

PS. Jeg prøver at finde en anden papkasse, hvis det er.

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 02-11-04 14:21

Tak for svaret molokyle. Og nu håber jeg, at Guild klarer den inden jul.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-11-04 17:21

Alletiders !!!

</MOLOKYLE>