/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
incredimail
Fra : dengamle
Vist : 491 gange
100 point
Dato : 28-10-04 18:31

så har jeg et problem med incredimail igen
jeg kan ikke sende eller modtage
den skriver
The connection was rejegted autoging mail server 127.0.0.1
plase trea again later
Hvordan får jeg det repereret
Venlig hilsen
dengamle

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-10-04 19:48

og så er jeg her også igen og fatter altså ikke du vil bruge den incredimail - prøver ikke at få dine point - men måtte lige af med et surt suk.

For i øvrigt ser det jo ud til at du har problemer med din udgående mail så check dine indstillinger

Kommentar
Fra : acronym

Dato : 28-10-04 22:16

Outgoing mailserver 127.0.0.1 er din Local Host - altså dit netkort. Du skal sætte din mail konto op, som angivet i det brev du engang fik fra din mail-/internet udbyder.

Ditto med hensyn til encredimail, en sikker måde at sende dine "private data" til et underlødigt firma.

However, Mvh
Acronym

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 28-10-04 23:00

Hej dengamle.

Du skal gå ind foroven i >verktøj< der går du så ned i >konto< , så markerer du din konto og
trykker derefter på >egenskaber<, her kommer oplysningerne som du har fået fra din internetudbyder.
Se om det stemmer overens med de oplysninger du har modtaget fra dem (du har sikkert fået et brev),
hvis ikke det er det samme, så må du ændre det, så der står det samme som i brevet. Husk du også
skal gå ind og kigge under server. Jeg håber du kan finde ud af det jeg har skrevet.
Mvh
Mone

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 29-10-04 14:23

ltak for svaret monse
det lyder nok dumt men hvordan kommer jeg ind til KONTO jeg har prøvet med værktøj
Hilsen dengamle

Accepteret svar
Fra : Mone

Modtaget 100 point
Dato : 29-10-04 23:04

Hej igen dengamle.
Når du trykker på >værktøj<, så skal du gå næsten ned i bunden,
der står >konto<, så trykker du på den.

Jeg syntes ikke der er noget der lyder dumt. Vi er jo alle startet
på et eller andet tidspunkt, og jeg forstår heller ikke en "fis", når
de "kloge" smider om sig med fremmedord, jeg skal ha' det på dansk
Mvh
Mone
ikke Monse

Godkendelse af svar
Fra : dengamle

Dato : 30-10-04 18:48

Tak for svaret Mone.
   det er desværre en fejl i mit system
men tak for hjælpen
Dengamle