/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Style XP Ikoner
Fra : amc
Vist : 375 gange
50 point
Dato : 27-10-04 20:18

Jeg har haft lidt bøvl med min style xp men er oppe at køre igen.....Men nu kan jeg ikke lave ikoner om.Jeg har gjordt det får men kan ikke huske hvordan når man har downloade nye :-/

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-10-04 21:31

Åben en mappe, tryk vis, tilpas denne mappe, og i fanebladet tilpas, trykkes skift ikon.
http://teknikogsjov.gilau.dk/animationer/ikoner_lav_selv.asp
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : amc

Dato : 27-10-04 22:27

Det skal være i programet StyleXP...Der kan man lave at nyt ikon sæt.........

Accepteret svar
Fra : fox_mulder

Modtaget 50 point
Dato : 27-10-04 23:08

prøv at kigge på style xp's manual
http://www.tgtsoft.com/products/StyleXP/Help/pageone.html
mvh fox

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 28-10-04 01:05

Du kan også bare åbne stylexp. Vælge iconer. og derefter trykke på hent flere iconer ned i fanen i højre hjørne.

Har du SP2 installeret?? Det har jeg og har ikke kunne bruge bootscreen siden. Hva med dig??

Kommentar
Fra : amc

Dato : 28-10-04 18:42

Jeg har ikke fanen Ikoner...Kan godt bruge Bootskærm...Men ikke Gennemsigtigt...Har også SP2..Og jeg har Patch..

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 24-11-04 11:27

Tak for svaret fox_mulder.