/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Outlook og pst-filer
Fra : Kloffer
Vist : 384 gange
100 point
Dato : 20-10-04 19:10

Jeg har skiftet harddisk og skal nu rekonstruere min Outlook Express 6. På min backup-diskette har jeg de 2 filer archive.pst og outlook.pst.
Hvordan får jeg dem importeret i min nye outlook ?

Vh
Kloffer

Kommentar
Fra : aaron

Dato : 20-10-04 19:28

Nu fremgår det ikke helt klart, om der er tale om Outlook eller Outlook Express, men da der er tale om .pst-filer, går jeg ud fra, at det er Outlook.
I Outlook 97 virker det således:
Gå ind i Filer>Importer og Eksporter... Her får du muligheden for at importere dine .pst-filer. Jeg ud fra, at fremgangsmåden er nogenlunde tilsvarende i de senere versioner af Outlook.

- Aaron

Accepteret svar
Fra : justuniverse

Modtaget 110 point
Dato : 20-10-04 20:26

PST.-filer kan ikke bruges i Outlook Express (og så vidt jeg ved heller ikke importeres)

Men, hvis det er Outlook 2000 (eller en anden Office-udgave) så har jeg god erfaring med at overskrive de eksisterende pst-filer med dem, du har gemt. Så skulle det fungere umiddelbart. Hvis du f.eks. gerne vil have at dine pst-filer ligger et andet sted skal du gemme dem, hvor du vil have dem liggende og så slette de eksisterende. Når du så åbner Outlook næste gang vil der komme en dialog, hvor du får at vide, at der ikke er nogen pst-fil - o g du bliver spurgt om du vil finde én. Så finder du frem til den, du har gemt og så fungerer det for fremtiden sådan at din mail bliver gemt det nyre sted (sammen med dine gamle mails)

Godkendelse af svar
Fra : Kloffer

Dato : 22-10-04 19:59

Tak for svaret justuniverse.

Kommentar
Fra : Kloffer

Dato : 22-10-04 20:02

Pointsene er givet i MS Windows - kategorien
Tak for svarene