/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
En robot der auto svarer på msn?
Fra : SackZ_Marc
Vist : 909 gange
32 point
Dato : 18-10-04 21:01

Hey

Kan jeg få en robot der skriver automatisk tilbage til dem der skriver til mig på MSN? hvis ja hvor kan jeg downloade den?

Vidste ikke lige hvilket emne jeg skulle spørge i men her er der jo mange der skriver og msn er jo lavet af microsoft

Hilsen Marc

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-10-04 21:08

hvis du har plus er den deri ellers kan det findes på http://www.msgplus.net/

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 18-10-04 21:09

Det kan du godt, du kan hente MSN Plus som har autosvar funktionalitet, derudover er der en masse andet guf den udvider messenger med, du skal bare huske at svare nej til at installere det "extra" sponsor ting den vil installere. installationen fortsætter ufortrødent selvom der svares nej.

hent den her: http://www.msgplus.net/

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-10-04 21:10

inde i buddylisten trykker du på den pil hvor man skifter status, så flere statuser > personlig status.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 18-10-04 21:10

Hov ja glemte lige at sige den har dansk som sprog også (installeres automatisk)

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 18-10-04 21:24

Nej det er desværre ikke det jeg mener ..

Jeg har msn plus og det i tænker på er automessage, men jeg tænker på en robot der svarer forskellige ting! og den skal virke til msn og kun msn

Accepteret svar
Fra : xyzzygy

Modtaget 42 point
Dato : 18-10-04 21:35

det kan du da osse med plus, . se deres eksempel med ikke til stede

Jeg er ikke til stede
#Jeg sagde jeg ikke var til stede
#Jeg gi'r op! :p

på den måde kommer der en ny besked hver gang.

Godkendelse af svar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 18-10-04 21:50

Tak for svaret xyzzygy.