/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Hjælp til at lave logo i flash
Fra : er_du_klog
Vist : 636 gange
40 point
Dato : 17-10-04 11:02

Hej!

Jeg har en hjemmeside ( www.mpjc.dk ) og den kunn e jeg godt tænke mig et flash logo til.

Havde tænkt på noget med en jordklode og så navnet...

Det skal være gratis hjælp ellers er jeg ikke interesseret!

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 17-10-04 13:32

hmmm hvad skal den jordklode hekt precis gøre !?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 17-10-04 13:52

et lille tip, de 4 brune streger forvirrer lidt i tekstren da di går ind over, når man scroller.

tror denne her kan være fed med en klode
http://www.cbtcafe.com/flash/3dtext/3dtext.html
og det er gratis. men du skal ha flash mx

hvisker: download en trial her http://www.macromedia.com/downloads/ og hvis du vil kan du unlocke den med en ulovlig key.

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 17-10-04 17:35

Jeg vil gerne have nogle som kunne lave det!

Kommentar
Fra : Telmore

Dato : 20-10-04 16:41

er_du_klog.. Det er godt nok noget af en opgave du vil have, for det er kolosalt svært at lave...

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 21-10-04 08:20

come on, der står kun medium ved den jeg linker til, er den måske ikke flot??

den kræver osse fireworks men det kan hentes lissom flash.

Kommentar
Fra : vandahl

Dato : 23-10-04 22:09

Tror du får svært ved at lokke nogen til at lave et bestillingsarbejde for dig..GRATIS!
sjældent man får et ordentlig stykke arbejde lavet gratis......men mens vi er ved det...er der nogen der kunne tænke sig og komme og lave en helmuret garage for mig...gratis!

Accepteret svar
Fra : xyzzygy

Modtaget 40 point
Dato : 23-10-04 22:22

hallå, har i ikke set på det med colaerne, jeg lavede en version med en kaffekop "The Coffee Mafia" uden om på ca 10 minutter og jeg har måske leget 4-5 timer i flash i alt, ikke mere. du kan sagtens lave det selv er_du_klog.

Godkendelse af svar
Fra : er_du_klog

Dato : 10-11-04 16:10

Tak for svaret xyzzygy.