/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Udprint af Frame
Fra : dat
Vist : 321 gange
50 point
Dato : 16-10-04 17:39

Hejsa (Dejligt forum, hvor man altid kan få hurtig hjælp af hjælpsomme mennesker - og nu er jeg på´en igen).
Har produceret en hjemmeside med 3 Frames (top=blå farve, intet andet, og bottom=blå farve, intet andet)
I miderste Frame 10 forskellige sider (hvor brugeren kan hoppe rundt v/hjælp af menu, der også befinder sig i miderste Frame.
Nu kunne jeg godt tænke mig et lille print-"icon", så når bruger aktiverede det, så blev miderste Frame printet ud --- MEN det skal ligge ned før udprint.
Hvis det er besværligt, med mange lange koder, gerne et lille gratis program, hvis I kender et sådan!!!??? Eller nogle koder der lægger miderste Frame ned, og udprinter.
Håber dette er forståeligt!!!
VH
dat

Kommentar
Fra : molokyle