/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Sjov tale til Sølvbryllup
Fra : 12345syfyn
Vist : 17046 gange
50 point
Dato : 14-10-04 20:04

Hjælp !
Jeg har Sølvbryllup på onsdag, og vil gerne holde en sjov tale for sølvbruden, er der nogen som har forslag til gode historier som jeg kan flette ind i min personlige tale hende, og gerne nogle stikord.
hilsen
sølvgommen

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 14-10-04 20:13

Her er nogen stikord: Rognguf, Helmut Lotti, 100 årskrigen, langrend, kassettebånd, tunbøf, DJØF, vandpibe og sjakbejs.

Mvh.

PS. Tillykke.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-10-04 20:14

Du kan måske få nogle ideer fra denne side.
http://www.festbogen.dk/

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-10-04 21:19

12345syfyn

Det er da ikke til at sige hvad, der kan være sjovt for din sølvbrud.

Har du spurgt din familie om deres mening om "sølvbruden" da hun blev en del af den.Jeg tænker på den gang da hun blev præsenteret. Måske de kan komme med nogle kommentarer. Hvad sagde dine venner? Kan du selv huske en episode i forbindelse med at du blev præsenteret for hendes familie og hendes venner.
Du må ikke glemme at "gøre dig selv til grin" hvis det skal være en sjov tale.
Hvis I har børn, kan de sikkert også bidrage med et eller andet.

Kommentar
Fra : vivi1959

Dato : 06-07-05 19:22

hej 12345syfyn. Jeg vækker dig lige. Tror du ikke, at du skulle uddele lidt point og så lukke spørgsmålet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-07-05 20:35

vivi1959

Du har ikke tidligere deltaget i dette spørgsmål, så det kan jo være ligegyldigt om spørgsmålet er lukket eller ej.

Desuden står det ikke i kandus regler, at et spørgsmål skal lukkes.

Så fjern fluebenet, så det ikke irriterer dig mere.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : vivi1959

Dato : 06-07-05 20:48

hej ans. Nu har jeg ikke noget flueben, jeg kan fjerne og det var ment som en joke, som også fremgår af smileyen. Men det var da mere overskueligt, hvis spørgsmålene efterhånden blev lukket. På den måde var der jo ikke så mange ubesvarede. Reelt set er der jo svaret på det
Kærligst Vivi

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 06-07-05 20:59

Du har et flueben, du kan fjerne.

Men hvorfor kom du i denne tråd, som du ikke tidligere har deltaget i?

Kommentar
Fra : 12345syfyn

Dato : 07-07-05 17:13

Til VIVI1959
Jeg havde sølvbryllup 20/10 2004 - og fik aldrig et svar som kunne bruges til noget !

Godkendelse af svar
Fra : 12345syfyn

Dato : 07-07-05 17:15

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : vivi1959

Dato : 07-07-05 17:38

Hej 12345syfyn. tillykke med det. håber du alligevel fik holdt en god tale

ps til ans. Fordi jeg bare gik ind i ubesvarede spørgsmål. jeg mente det måtte være et godt udgangspunkt for en ny deltager på dette site.
mvh Vivi