/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
spirituelle bøger
Fra : johnni
Vist : 1170 gange
50 point
Dato : 14-10-04 13:04

nogen der ved hvor man kan købe bøger om det spirituelle
gerne i københavn.
johnni.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-10-04 13:07

Til at begynde med
http://alternativportalen.dk/

Accepteret svar
Fra : modersvilje

Modtaget 60 point
Dato : 14-10-04 13:28

Strubes Boghandel og Østerbro har igennem årtier været synonymt med hinanden - men et længe næret ønske om at samle både forlag og boghandel under samme hat er nu lykkedes. Fremover findes Strubes på adressen Damhus Boulevard 65 i Rødovre, hvor der er gode parkeringsmuligheder samt bus og tog til døren.
og så er der.
Det Ukendtes Boghandel ApS
Løvstræde 8
1152 København K

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 14-10-04 14:03

http://www.borgensbogklub.dk/bibliotek.htm
Mindre udvalg end i forretningerne, men altid de nyeste, og væsentlige billigere og så kan du få dem sendt.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 14-10-04 15:24
Godkendelse af svar
Fra : johnni

Dato : 14-10-04 17:22

Tak for svaret modersvilje.

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 14-10-04 17:24

Det Ukendtes Boghandel i Løvstræde er en god boghandel. Desuden kan jeg anbefale dig Sankt Ansgars Forlagsboghandel i Bredgade nr. 67 (overfor Kunstindustri museet). Her forhandles mange meget fine og meget interessante bøger om spirituelle emner samt alle de store religioner. Der er både forlagets egne udgivelser (Visdomsbøgerne) samt udenlandske og danske udgivelser, - og så kan du få en personlig snak, hvis du vil, med ejeren Sven Damsholt, som er et meget vidende og spændende menneske. Boghandelen har åbent alle hverdage fra 11-14.