/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvilket Webhotel?
Fra : Luna0000
Vist : 528 gange
50 point
Dato : 13-10-04 11:48

Hvilket webhotel er bedst?
Priser, support, hjemmesidensdesign kvilitet mod hinanden osv...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-10-04 11:59
Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-10-04 12:00

Her bruger vi både Wannfind og B-one.

De to holdt op mod hinanden er:

Prisen 39.- om mdr. for Wannafind og 9.- om mdr. for B-one.

Hos Wannafind er der telefon support i normal åbningstid, hos B-one er det pr. mail inden for 24 timer. Men erfaringer er at det ikke er så brugt igen. Vi brugte det lidt i starten, men det var fodi vi var helt grønne med webhoteller.

B-one har allerede i det billigste hotel ASP og PHP mulighder. Det er der IKKE hos Wannafind før det næst dyreste hotel.

Vi har nogle venner der kører B-one og har gjort det i lang tid uden problemer.

Så kan du overskue muligheden for lidt lang support, er det B-one.( Eller Surftown.dk)

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 13-10-04 12:01

Wannafind.dk er så absolut i FORMEL 1 klassen mht ovénnævnte kriterier

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-10-04 12:04

Jeg har flere sider kørende på www.wannafind.dk der har fin service og høj standard med meget få nede timer.
Prisen virker høj i forhold til f. eks. www.b-one.dk, men produkterne er slet ikke sammenlignelige da det er servicen der koster, og b-one har lige som andre discount webhoteller ikke engang et telefonnummer man kan kontakte.

Kommentar
Fra : Luna0000

Dato : 13-10-04 12:05

support er ikke det vigtigste da jeg kender en del til wh i forvejen, men det er naturligvis dejligt at der er support.
24 kan jeg sagtens leve med.... har tidligere haft hjemmeside hos surftown men synes ikke det er toppen, efter som
jeg ikke kan finde ud af at lave hjemmeside i frontpage og sådan noget. Kun direkte på webhotellet.

Jeg kigger lige på det

Kommentar
Fra : Luna0000

Dato : 13-10-04 12:24

har desværre ikke råd til wannafind.dk
Det må blive b-one, web10 eller surftown....

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-10-04 12:31

Luna000, hvis du vil lære Frontpage at kende er der masser af links her på Kandu med det formål. Du skal bare benytte søgefunktionen.!!!

Nu lave jeg ikke HP via webhotellet, så det kender jeg ikke, men I Frontpage er alle gængse muligheder til rådighed.

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 13-10-04 12:31

Jeg har b-one, og er ovenud tilfreds.
Der var en kort periode hvor de knoklede med et eller andet så der var liiige lidt for meget nedetid, men det er overstået nu, og det hele funker fint.
Surftown er vist også fint, bare man ikke ligger på deres server nr 1.. kender et par stykker der ligger der, og deres sider kører ualmindeligt langsomt. Når de brokker sig er svarene fra supporten absolut ikke noget at råbe hurra for.
god fornøjelse

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 13-10-04 12:47

Søg dog selv på : http://www.internetplads.dk/

Her kan du finde et hotel der passer netop dig og dine behov/pengepung

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : xick

Dato : 13-10-04 13:08

Nu ved jeg ikke hvor meget plads du har brug for osv. men hos cliche hosting kan du få hoteller helt ned til 1 kr. pr. måned -det er da billigt

http://www.clichehosting.com/dk/Default.asp?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-10-04 14:02

Hejsa
Prøv at kigge på Dandomain, de har mange gode tilbud + supporten er i top http://www.dandomain.dk
Hvis du beslutter dig for Dandomain, så benyt venligst linket nedenfor (så får jeg 10%)
http://www.dandomain.dk/default.asp?partnerID=169
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-10-04 14:09

Er du da rund hvor er Dandomain dyrt...
Når man har eks. Wannafind, B-one og Surftown ved siden af er det ikke Dandomain man vælger...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-10-04 14:14

Kvalitet koster - så'n er det bare (der er jo en årsag til prisen)
Skal det være gratis... og med meget downtid, dårlig support, ingen muligheder for at udbygge, reklamer osv. så kan man jo vælge http://www.miteget.net/default.asp

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-10-04 14:16

NB: Molo's link er fint til at søge fra... hvilket faktisk gør en fortsat debat overflødig

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-10-04 14:26

Jeg vil da mene at personlige erfaringer er mere vigtige end websøgning... Hvad skulle vi ellers med Kandu.???

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 13-10-04 15:58

www.surftown.dk

er nemt og billigt.

Kommentar
Fra : cph750

Dato : 13-10-04 16:22

www.b-one.dk

det er med: cms, ubegænset e-mail, og et fedt admin! kun 9 kr pr. md.

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 13-10-04 16:44

http://www.danhost.dk/index.asp

Især konkurrencedygtigt på pris.

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 13-10-04 17:12

b-one er total ringe på support....men er meget billige...

mon ikke du skulle lukke spøgsmålet **

Godkendelse af svar
Fra : Luna0000

Dato : 14-10-04 10:00

Tak for svarene...