/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
ideer til festunderholdning
Fra : xtx
Vist : 2858 gange
127 point
Dato : 05-10-04 19:09

hey!
Nede på min skole holder vi 2.g'ere noget vi kalder en støttefest. Det handler om at samle ind til vores studietur. Så ville jeg lige høre om der var nogen som havde nogle super ideer til noget underholdning som kunne trække nogen mennesker ned i lige netop vores bod (vi har hawaii emne), vi har allerede et live band og nogle sponsorgaver vi kunne lave en lodtrækning omkring. Men vi vil gerne have noget helt specielt som ingen af de andre klasser havde!
Har I derude nogle fede ideer, så ville jeg gerne høre!
mvh xtx

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 05-10-04 19:12

få nogle lækre piger til at danse, med hawai tøj (bast og blomster) mmm

Kommentar
Fra : xtx

Dato : 05-10-04 19:15

hehe.. glemte at sige at vi selvfølgelig går rundt i bikinier og hawaiiskjorter osv....

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 05-10-04 19:17

stadig væk, og spred noget strandsand ud

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-10-04 20:25

Bikinier/hawaiiskjorter ........turister.
Som xyzzygy siger: bastskørter og blomster i håret - drengene solbrune og lidt dans
Hvad med sproget - det kan i vel. (ej amerikansk)

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 05-10-04 20:30

måske nogle tropedrinks, teqila sunrise, cocosmælk med vodka eller noget, men hvis det ikke må være med alcohol, så bare noget saftevand med fave, fryses og blendes, voila, slush-ice. eller måske kan i leje en rigtig slush-ice maskine.

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 05-10-04 22:27

Lad folk betale for at splatte jer til. Evt. med vandpistoler med farvet vand eller andet i.
Hvad med folk kan indspille "blue Hawaii" og få med hjem med fanzi cover. Alt kan laves med pc, printer osv.
Tænk over hvad i selv bruger penge på og hvem er målgruppen.
Rigtig god fornøjelse og god tur.
Kh
TulleTine

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 05-10-04 23:16

Et godt musikalsk potpurri har muligvis været prøvet før, men det plejer altså at gøre sig

Accepteret svar
Fra : yogi1

Modtaget 127 point
Dato : 06-10-04 12:26

hej xtx
2g´er hmm måske du skulle prøve at kigge på denne side???!!!
http://www.sjovide.dk/

kh Yogi1

Kommentar
Fra : I_GIRL_N

Dato : 15-10-04 14:17

I sidder i en rundkreds, med en ting som er pakket ind mange gange. Der bliver slået med en terning. Den som først slår en sekser, tager solbriller, halstørklæde og vanter på, griber et bestik og flår løs på pakken.
I mens slår de andre videre med terningen, indtil en ny slår en sekser.
Legen slutter når gaven er helt pakket op, og den som pakkede gaven helt op, må beholde den!!!
Håber du kan bruge det...

Godkendelse af svar
Fra : xtx

Dato : 10-11-04 20:55

Tak for svaret yogi1.
undskyld at jeg ikke har lukket spørgsmålet før nu.. men festen skulle lige være over sit planlægningsniveau.