/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
gendanne filer
Fra : Breunski
Vist : 413 gange
50 point
Dato : 03-10-04 18:10

Jeg har netop ryddet lidt op på min pc, men jeg kom desværre til at slette et par filer, som ikke skulle slettes.

Er det muligt finde dem igen? Jeg har tømt papirkurven.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-10-04 18:18

gå i start, vælg hjælp og support og herefter Fortryd ændringer ved din computer med systemgendannelse og følg vejledningen. Her vælger du bare en anden dato.

//bentjuul

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 03-10-04 18:27

det giver da ikke filer tilbage der er slettet................. at lave en systemgendannelse

På denne side er der 3 programmer til File recovery

http://www.fnfoto.com/system.html

Prøv et af dem.

Accepteret svar
Fra : dannyboyd

Modtaget 60 point
Dato : 03-10-04 18:43

Jeg plejer at anbefale disse 2 som jeg selv har brugt - se under "Gendan slettet data" http://www.dannyboyd.frac.dk

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 03-10-04 20:28

Du kan også bruge et program ved navn Getdataback.

Godkendelse af svar
Fra : Breunski

Dato : 03-10-04 22:31

Tak for svaret dannyboyd.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 03-10-04 22:42

og så er det lige jeg ikke fatter hvad der var galt med mine foreslag. Men pyt, bare du fik dit problem løst