/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Aquaa log ind virker det?
Fra : strorten
Vist : 325 gange
481 point
Dato : 01-10-04 12:35

Hej jeg kan oprette bruger på www.aquaa.dk er der nogen der kan hjælpe mig.
Den siger at min e-mail ikke er godkendt. jeg har prøvet at lave en ny det virker heller ikke, og jeg kan ikke finde nogen e-mail man kan skrive til da jeg ikke er logget ind.

Er der ikke nogen der kan hjælpe mig hvad er der galt.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-10-04 13:48

For at aktiverer din konto ved aquaa, skal du trykke på det link du har fået på din opgivne e-mail adresse. Linket hedder noget med msg-138xx.htm
Så kommer du til en side hvor der er et langt blå link, klikker du blot på, og kommer nu til aquaas side, hvor du logger dig ind med dit brugernavn og logindkode, og trykker login.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : strorten

Dato : 01-10-04 13:51

min e-mail adr blive ikke godkandt så jeg kommer ikke så langt

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 481 point
Dato : 01-10-04 15:20

Så opret en gratis e-mail på nettet, feks ved yahoo, og opgiv den.
Du må da gerne få adgang via min oprettelse, men så er det jo ikke smart at bestille noget, da varene så ender ved mig. Men mit brugernavn, er: Palle og logindkode: Palle
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : strorten

Dato : 01-10-04 15:33

Tak for hjælpen det virker med yahoo, men ikke med ofir.dk eller hotmail.com

Godkendelse af svar
Fra : strorten

Dato : 01-10-04 15:34

Tak for svaret pallebhansen. To Stjerne det har drevet mig til vandvid

Kommentar
Fra : frk.Larsen

Dato : 12-10-04 13:59

Tja, Intet har hjulpet mig, så jeg blev så sur, at jeg skrev til web-master, at han godt kunne slette mig. Gav samtidig begrundelsen herfor.
Da web-master ikke har skrevet tilbage, må denne hjemmeside med sikkerhed være problemfyldt, og i bund og grund ubrugelig !

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-10-04 15:11

Der har i et stykke tid været problemer med hotmail, det skulle være ovre nu, men ellers opret en anden mailadr. feks. ved yahoo, og se om den virker.
VH Palle Hansen