/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Godnathistorier - Betterperformance
Fra : Tulletine
Vist : 489 gange
1 point
Dato : 01-10-04 10:26

Hey,

Hvis det var muligt at besvare dine spørgsmål via en HP ville lagt flere deltage. Personligt sender jeg aldrig min mail adr. til fremmede.
bare en idé.

Held og lykke.

Kh
TulleTine

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-10-04 10:31

Det har du fuldstændig ret i, men jeg mangler desværre evnerne til at lægge den slags op på mit site så folk kan besvare direkte

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-10-04 10:39

Hvad med i dette forum?!?!?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-04 11:06

Spørg natmaden hvordan du gør i kategorien PHP : http://www.kandu.dk/dk/emne/30817

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-10-04 11:08

molo

Faktisk har jeg lavet siden (HTML) Men hvordan får jeg den sendt videre?

www.betterperformance.dk/godnat.htm

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-04 11:20

Har aldrig rodet med den slags, men mon ikke du skal sende til en php side ???

<form name="form1" method="get" action="behandl.php">
..
</form>

Der så lægger data i en DB ...?

Denne slags ting er natmaden altså mere inde i end lille jeg. Jeg har det bedst med DHTML (= HTML+CSS+Javascript), men er ved at omskole mig selv til XHTML, der de kommende år tænkes som afløser for HTML (..ifølge W3.org)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-04 11:33

Måske du kan bruge noget fra denne generator : http://www.aota.net/Pre-Installed_Scripts/instantmailform.php3

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 01-10-04 12:28

Jeg har lige sendt (lige og lige) mail til B_P. Af en eller anden grund stoler jeg på ham
Fik også pænt svar, tak for det

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-10-04 12:45

For lige at tage den med tillid.

Jeg driver en virksomhed (www.betterperformance.dk)

Je ghar ikke brug for dårlig omtale som spammer eller lignende, jeg forstår godt, at man i disse dage er tilbageholdende med sin mail, og der er jo heller ingen grund til at tage mit ord for det når man ikke kender mig, men det er skam helt reelt og jeg har ikke nogen skumle bagtanker med konceptet.

Indtil videre kan spørgsmålene ses på
www.betterperformance.dk/godnat.htm

Men jeg kan desværre ikke helt få det til at fungere så man kan sende dett direkte fra sitet

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 01-10-04 14:08

Hey Better_Perfomance..

tjekkede lige http://www.betterperformance.dk/godnat.htm ud, og fandt en bette fejl som du lige kan rette:

Hvis man fra nævnte side trykker på linket 'Forside' nederst, virker det ikke.. - Den forsøger at finde en side der hedder: http://www.betterperformance.dk/forswide.htm

Mvh Niels

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-10-04 14:16

Niels

Tak, det er rettet

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 03-10-04 21:57

Hey hey det var absolut ikke personligt ment mht. tillid. Jeg har kun min firma mailadr. og den slynger jeg ikke ud NOGEN steder - never!!
Jeg håber du får hjælp til din HP så jeg kan svare - men ellers så læg spørgsmålene ind her og så kan vi besvare i tråden.

Kh
TulleTine

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-10-04 22:09

Tulletine

Du kan læse spørgsmålene på www.betterperformance.dk/godnat.htm

Det vil jo være rart med besvarelser såvel her som andre steder, send gerne linket videre til venner og bekendte.

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 04-10-04 08:29
Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-10-04 08:40

Hej Tulle

Interessant artikel, lad mig i den forbindelse uddybe lidt hvad mit projekt går ud på.

Det handler specifikt om GODNAT historier, historier med formål at få barnet til at "falde ned" efter en ofte stresset dag, og optimalt set, at få barnet til at falde i søvn med rare tanker som den sidste dagsrest.

Dertil mener jeg at forældre generelt har brug for nogle kommunikative redskaber som er anderledes end dem der bliver brugt rundt omkring i de danske hjem.

Jeg har tænkt mig at konstruere en "instruktionsbog" med disse redskaber

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 1 point
Dato : 05-10-04 13:17

NU kan spørgsmålene besvares anonymt på følgende link:

www.betterperformance.dk/godnat.htm

Godkendelse af svar
Fra : Tulletine

Dato : 10-10-04 22:09

Tak for svaret Better_Performance. Superduper - done - godnat