/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Ferie til varmt land tæt ved strand
Fra : wezzler
Vist : 4035 gange
220 point
Dato : 30-09-04 20:45

Jeg prøver finde lidt rundt feriejunglen...og tænkte der måske var noget hjælp her

Men sagen er... Vi( 2, måske 4 personer) vil gerne afsted sidste i oktober el. i november.

Prisen må være omkring de 3.000 kr - heri skal vi med fly, have mindst halvpension og speciferet hotel(mindst 3 stjerner)... Lyder det urealistisk? - selvfølgelig vil vi gerne betale det mere, hvis stedet er det værd.

Jeg har selv søgt lidt rundt, men vil gerne hører andres erfaringer og evt. links eller henvisninger.... men indtil videre har vi kigget på Djerba, Hurghada og lign.

Håber i kan hjælpe......

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 30-09-04 21:00

var på Tennerife i December. 3100 pr. person Lækkert hotel uden pension, men mad koster ikke meget der nede. 7*morgenmad = 150 Pr person

Vejret 25-30 grader
Vandet 25

Der er MASSER at se.

Vi rejste med Falck Lauritsen

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 30-09-04 21:02

http://www.falk-lauritsen.dk/

16/10 til Tenerife
fra kun kr. 2.798,-

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 30-09-04 21:11

Hvad med Isla Margarita. Meget billigt. Arrangeres af Falk Lauritsen.
Torben

Kommentar
Fra : ForeverLivingProduct

Dato : 01-10-04 03:21

Vejret i Hurghada er sikkert OK og det er stranden også - men ellers er der HELT DØDT.

. . . . . maden har vi ikke prøvet, så den ved vi ikke meget om, men drikkevarerne er billige og stranden/vandet fint.

Mvh
H

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-10-04 08:21

Prøv www.flybillet.dk
der er meget at vælge i mellem, også inden for prisklassen som at du vil have.
God ferie , når den tid kommer.
Mvh. Natmaden.

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 01-10-04 15:22

Jeg har lige været inde på Rejsefebers side og de har afgang til Malte d.2/11 til 2195 med fly og hotel og transport fra lufthavnen. Du kan vælge mellem 10 hoteller og jeg mener det var med Maersk, som jeg selv synes yder en god service, men hvor længe tilbudet står ved magt, det må du skynde dig at finde ud af.
Ellers god rejse mva. la.

Kommentar
Fra : Ravni

Dato : 01-10-04 16:35

Du køber billet gennem http://www.ryanair.com som har utrolig billige rejser med afgang fra f.eks Lubeck (her er det også gratis at parkerer sin bil bag hegn)
Køb hotellet gennem http://www.eurohotelcheque.no/danmark/ hvor du kune betaler for maden og ikke overnatningen.
Jeg boede i et 4 stjernes hotel i Italien for 50 euro om dagen ( i Italien er 5 stjerner Max) - det var virkeligt dejligt.
Vi havde egen næsten egen vin tjener.
Der er mange hoteller ud over hele europa at vælge i mellem ( dog ikke i DK)

Sig til hvis du vil vide mere når du har været inde og tjekke de 2 hjemmesider.

Fordel, ud over at spare penge, er at I selv kan arrangere Jeres egen ferie

Kommentar
Fra : Obur

Dato : 01-10-04 17:25

Hej Wezzler
I skal ikke tage til Hurghada hvis i vil noget med vandet, her er lavt vand, hvis man vil snorkle mellem koraller direkte fra strand skal i tage til Sharm el Sheik - vejret og vandet vil være perfekt - det koster nok lidt mere end Hurghada men er rigeligt pengene værd. Hvis i tager afsted sidst i nov. eller først i dec. er priserne helt i bund.
I kan bl.a. se priserne på:

http://www.atlantisrejser.dk/
MVH. Obur

Kommentar
Fra : wezzler

Dato : 03-10-04 17:13

Det skal nok være en rejse, hvor fly og hotel (3 stjernet) er ordnet.. Hurghada har vi været og malta lyder for koldt....

Accepteret svar
Fra : ahj

Modtaget 220 point
Dato : 03-10-04 19:48

Har i 16 år rejst til Gran Canaria i februar måned - alletiders! ca. 30 grader og sol hver dag. Sidste år tog vi derned i november - der var det lige så godt, så det gør vi igen i år. Vejret er simpelthen så sikkert, dejlige badestrande og masser at se på. bl.a. ture op i bjergene og se hvordan nogle canarier stadig bor i huler. Små landsbyer med lokale beboere, Mange dejlige sejlture til forskellige byer. Skibe du kan sejle ud på en dagstur med og fange hajer. Masser af markeder over hele øen hvis du er til det. De første år vi rejste derned var der temmelig goldt, men i dag er øen meget smuk med mange palmer og et fantastisk blomsterflor. Se ind på siden www.bambusbar.com som ejes af et dansk ægtepar, som iøvrigt også lejer lejligheder ud.

Godkendelse af svar
Fra : wezzler

Dato : 03-10-04 23:02

Tak for svaret ahj.

Dette kommer bestemt med i overvejelserne....