/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
nulstil epson patron?
Fra : rejsby
Vist : 763 gange
20 point
Dato : 24-09-04 23:58

jeg har en epson cx3200 jeg har lige fylt min farve patron op men hvordan kan jeg nulstille den ?
MVH rejsby

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 30 point
Dato : 25-09-04 00:11

Måske med det her?
http://www.ssclg.com/epsone.shtml

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-09-04 00:19

Måske kan du finde løsningen her: http://www.trykspar.dk/cgi-bin/tsp/20252.html

Godkendelse af svar
Fra : rejsby

Dato : 25-09-04 00:21

Tak for svaret tedd.
jeg har nu indstaller det program så nu vil jeg genstarte min pcer og se om det så virker takker mange gange

Kommentar
Fra : absalin

Dato : 01-10-04 22:58

med en epson cx 3200 kan du ikke resette chippen med ssclq programmet - du boiver nok nødt til at købe en chipresetter. den koster ca. 100 kr.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-10-04 23:19

Tror du har ret absalin! Men det ser ud til at man kan nulstille den, så man ikke får en fejlmeddelelse! Havde ikke lige set * ud for printeren!
Så du må gerne lige komme med en tilbagemelding om hvordan programmet virker rejsby?

Kommentar
Fra : rejsby

Dato : 09-10-04 03:54

jeg har snakket med epson hotline de har sent en ny patron men det hjalp ikke så nu venter jeg på at de ringer tilbage igen
MVH Rejsby

Kommentar
Fra : rejsby

Dato : 09-10-04 03:58

hej tedd jeg har prøvet det program men det virker ikke rigtig men jeg har bestilt en chipresetter nede i sydtyskland til billige penge så nu venter jeg på at den kommer hjem
MVH Rejsby

Kommentar
Fra : absalin

Dato : 09-10-04 14:21

kære rejsby.
lad os vide om chipresetteren fungerer efter hensigten - og hvor meget du har givet for den.

Kommentar
Fra : absalin

Dato : 09-10-04 14:24

kære rejsby
hvordan fik du iøvregt vristet en ny patron ud af epson.
du må også gerne fortælle os hvilket firma du har købt resetteren fra.

Kommentar
Fra : rejsby

Dato : 14-11-04 23:06

hejsa den dur sku heller ikke men i tysk land kan man købe blæk patron til den for 78kr så gør jeg i stedet for