/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjt logfile!
Fra : er_du_klog
Vist : 524 gange
10 point
Dato : 24-09-04 14:57

Er der nogle som lige kunne hjælpe med denne logfile!

--::--

C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\LEXPPS.EXE
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Progra~1\Launch Manager\LaunchAp.exe
C:\Progra~1\Launch Manager\PowerKey.exe
C:\Progra~1\Launch Manager\HotkeyApp.exe
C:\Progra~1\Launch Manager\CtrlVol.exe
C:\Progra~1\Launch Manager\Wbutton.exe
C:\Programmer\Acer\Notebook Manager\almxptray.exe
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\Programmer\ltmoh\Ltmoh.exe
C:\Programmer\UnH Solutions\IE Privacy Keeper\IEPrivacyKeeper.exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\rnathchk.exe
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\WINDOWS\TWAIN_32\SiPix\SC-2300\SC23Exec.exe
C:\Programmer\Lexmark X1100 Series\lxbkbmgr.exe
C:\WINDOWS\TWAIN_32\SiPix\SC-2300\SC23CamC.exe
C:\Programmer\Lexmark X1100 Series\lxbkbmon.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\SpySweeper.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\OFFICE11\OUTLOOK.EXE
C:\Programmer\Microsoft Office\OFFICE11\WINWORD.EXE
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Documents and Settings\Martin Christensen\Skrivebord\Sikkerhed\Hjt\hjt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.edb-bixen.dk
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://global.acer.com/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.edb-bixen.dk
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [LaunchApp] LaunApp
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\System32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LaunchAp] C:\Progra~1\Launch Manager\LaunchAp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PowerKey] "C:\Progra~1\Launch Manager\PowerKey.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\Progra~1\Launch Manager\HotkeyApp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CtrlVol] C:\Progra~1\Launch Manager\CtrlVol.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Wbutton] "C:\Progra~1\Launch Manager\Wbutton.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AcerNotebookManager] C:\Programmer\Acer\Notebook Manager\almxptray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LtMoh] C:\Programmer\ltmoh\Ltmoh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IE Privacy Keeper] "C:\Programmer\UnH Solutions\IE Privacy Keeper\IEPrivacyKeeper.exe" -stcleanup
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SC2300CamCheck] C:\WINDOWS\TWAIN_32\SiPix\SC-2300\SC23Exec.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Lexmark X1100 Series] "C:\Programmer\Lexmark X1100 Series\lxbkbmgr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [SpySweeper] "C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\SpySweeper.exe" /0
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - Global Startup: Logitech Desktop Messenger.lnk = C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LDMConf.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - (no file)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - (no file)
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe

--::--

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 24-09-04 15:38

Hvad er problemet?

Accepteret svar
Fra : christina3018

Modtaget 20 point
Dato : 24-09-04 15:38

....du kan også lægge en ind på www.spywarefri.dk der kan du få hjælp af eksperter til at finde problemerne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-09-04 16:10

Du kan sende den direkte arlet, hvis han ikke dukker op. www.arlet.dk

Godkendelse af svar
Fra : er_du_klog

Dato : 10-11-04 16:17

Tak for svaret christina3018.