/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
luggi85 og bauchmann
Fra : ans
Vist : 565 gange
1 point
Dato : 23-09-04 19:57

Da ingen af jer vil ofre et point på at diskutere økonomi i et spørgsmål, men diskutere i tips i stedet for, stiller jeg denne tråd til rådighed.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-04 20:08

Bakker lige op omkring Ans indlæg

Der skal ikke diskuteres i Tips......opret en tråd eller brug denne som ans så flinkt har stillet til rådighed

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 20:12

Helt enig

Accepteret svar
Fra : bauchmann

Modtaget 11 point
Dato : 23-09-04 20:48

Tak for hjælpen. Jeg er ikke klar over hvor jeg egentlig skulle skrive så derfor under tip. Point kan for mig være ligegyldigt, så det er ikke grunden, men ene og alene uvidenhed. Det sidste tip jeg skrev var min sidste kommentar i den sag, da mine anelser holdt stik.
Fortsat god aften.
Torben

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-09-04 21:08

Nu er der åbnet for 100 points http://www.kandu.dk/dk/spg/49995

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : luggi85

Dato : 23-09-04 21:12

Hvis dine anelser holdt stik, hvad så med at del dem med os andre...? Aner altså ikke noget om det point system, sorry hvis det genere nogen, at jeg startede med at skrive der, da jeg ikke vidste hvor jeg ellers skulle skrive, da det jo faktisk var et tip...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-09-04 02:05

gaeld-penge.dk er da ledigt , bare det at bruge webbyen,,, !!
det hele vælter jo i popup og andet ligegyldigt bras.
Siden er jo total ingenting. og kan vel ikke have kostet meget tid !
Ikke fordi at andre flotte sider er megere trolige.
men man kan da lige læse teksten, og så tænke sæl'
men http://www.rki.dk har da selv nogle ting der er værd at vide(efter hvem, man er.)
Kik eks. under 'For privatpersoner'
Jeg ville nægte at modtage det, det er alt, eller lade ham selv bevise, at jeg skylder ham,
for jeg nægter jo selvfølgelig også at betale, returporto.

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 24-09-04 10:05

Tak for svaret bauchmann.
Jeg ser, at I begge nu har fundet ud af, at der ikke skal diskuteres i tip.

Hilsen ans og god week-end