/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Hjææælp- reservedele til Yamaha rs 125
Fra : stokholmrocks
Vist : 2133 gange
40 point
Dato : 22-09-04 22:46

Hjææælp jeg har en gammel yamaha rs/rd 125 mc, men jeg kan simpelthen ikke findereserveldele til den nogen steder, heller ej dba.dk.. hvad skal jeg gøre..?
jeg mangler fx. en ny skivebremse da den anden er meget slidt. må jeg gerne tage en skive fra en anden mc og sætte over på min hvis den passer? går den igennem syn?

og der er ikke blinklys på... er det et krav "nu til dags".. tror nemlig ikke den er "født" med blinklys på:/ såå

skriv hvis i kan hjælpe...!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-09-04 22:53

Hvis den er indregistreret med uden,vrøvl,uden blinklys,skal der ikke sættes blinklys på.
Den der med en anden skive tør jeg ikke sige ja til. PALLEnoc,vær lige med her.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : stokholmrocks

Dato : 22-09-04 22:56

ok tark, men ved nemlig ikke med sikkerhed om den har været indregistreret uden blinklys...:(

Kommentar
Fra : dinmc

Dato : 22-09-04 23:10

Hvor gammel er den rs/rd 125'er du har?? Jeg kan muligvis hjælpe med dele.

MVH
www.dinmc.dk

Kommentar
Fra : stokholmrocks

Dato : 22-09-04 23:20

Den er ca. fra 1985.

Kommentar
Fra : stokholmrocks

Dato : 22-09-04 23:27

Forresten virker kickstarten ikk hvis jeg låner mc'en til venstre, men ligeså snart den et på dobb. støttefoden eller jeglåner den til højre virker den perfekt.. hvad kan dette skyldes?

Kommentar
Fra : stokholmrocks

Dato : 22-09-04 23:31

*læner

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-09-04 23:40

Du får lige et par tlf nr. til MC-ophuggere:

mvh dova

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 23-09-04 08:31

Hej Keldd:
Ja jeg er først lige logget på her på mit arb. så jeg har først set din "besked" her til morgen, men jeg kan se at der er kommet meget fin support fra dinmc og dova...men ellers vil jeg da gerne hjælpe i det omfang det er mig muligt.
Mht. syn uden blinklys er der ingen problemer!
Hvis dinmc og dova's hjælp ikke giver "bonus" (hvad jeg dog helt afgjort tror de gør) så må du prøve de kommende stumpemarkeder, bl.a. er der et her i weekenden i Bellacentret.

Held og lykke!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : xt600e

Dato : 26-09-04 15:18

Her er endnu en hugger:
LC RACING
Industrikrogen 19
4683 Rønnede
Danmark
Telefon +45 56 71 13 23
FAX +45 56 71 14 44

Kommentar
Fra : stokholmrocks

Dato : 26-09-04 18:44

tak for hjælpen jeg vil forsøge at se hvad jeg kan få skaffet;)

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 40 point
Dato : 27-09-04 08:53

Hvis du ikke har fundet noget endnu kan du jo prøve her næste weekend i Fredericia hvor der er både bil og mc- messe/stumpemarked.

Mvh
Palle

Godkendelse af svar
Fra : stokholmrocks

Dato : 12-10-04 02:06

Tak for svaret pallenoc.

Kommentar
Fra : gisling67

Dato : 29-01-06 21:43

Hejsa

jeg har en del dele på lager

gisling@tele2adsl.dk

Kommentar
Fra : gisling67

Dato : 29-01-06 21:44

ups

gisling67@tele2adsl.dk
vh