/ Forside/ Teknologi / Udvikling / DHTML / Spørgsmål
10  sandy 36
Evaluering af DHTML kursushæfte
Fra : molokyle
Vist : 947 gange
66 point
Dato : 14-09-04 12:11

Jeg er næsten ved vejs ende med udarbejdelsen af et kursushæfte i DHTML. Før det får en tur gennem Word kunne jeg godt tænke mig at få det kigget igennem for mangler og uklarheder. Er der mere jeg skal have med eller noget der skal laves om ?

Der skal indsættes en artikel som eksempel ved Ref. 5 (URL'en står det relevante sted i dokumentet).

Kursushæftet i sin nuværende form kan hentes her : http://home20.inet.tele.dk/friheden/temp/DHTML_kursus.rtf

Det er i 'Rich Text Format' og kan læses i såvel Wordpad som Word.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-09-04 13:56

Hej MOLO. Jeg er ikke tilstrækkeligt ekspert i DHTML, men vil da gerne kommentere sprog og stavning. Men altså kun hvis du mener det er til nogen nytte.

M.v.h Arne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-09-04 14:23

Jatak arne.jakobsen -> ALLE kommentarer til indholdet er velkomne

Det eneste man ikke bør tage højde for i denne forbindelse er layout. En prof. grafiker/typograf tager sig af dette

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : severino

Dato : 14-09-04 16:43

Det var en ordentlig gang MOLOTOW COKTAIL, men det ser interessant ud, og kræver en nærmere gennemlæsning.
Du skal nok høre mere om ca. 48 siders tid!

Severino

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 66 point
Dato : 14-09-04 17:19

Hej MOLO. Så har jeg gennemlæst dit værk. Har rettet en del stave og sprogfejl. Den rettede version ligger i din email.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-09-04 17:21

Tror forresten du kunne hjælpe her:

http://www.kandu.dk/dk/spg/49332

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 17-09-04 20:18

arne.jakobsen -> Har taget dine 'rettelser' ad notam

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-09-04 20:19

UPS... skulle har denne smiley til sidst

Dete 'sidder' i taste fingrene : % - ) =

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-09-04 20:22

UPS... skulle have værey denne smiley til sidst

Dete 'sidder' i taste fingrene : % - ) =

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-09-04 20:22

UPS... skulle have værey denne smiley til sidst

Det 'sidder' i taste fingrene : % - ) =

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-09-04 20:22

Det var så lidt, selvom 48 sider squ ta'r sin tid. Bare ærgerligt at du ikke fik flere kommentarer!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-09-04 20:23

Både mit tastatur og Kandu.dk kører 'skod' idag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-09-04 20:25

Kommentarene kommer, når skuet løbet ad staben arne.jakobsen

Arbejder i øjeblikket på Frk.B's hjemmeside. Den er ikke stor men bliver minimalistisk FED

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-09-04 20:29

Prøver igen (...det var dog utroligt med tommelfingre ) :

Kommentarerne kommer, når skuet er løbet ad staben arne.jakobsen !

Arbejder i øjeblikket på Frk.B's hjemmeside. Den er ikke stor, men grå ..bliver minimalistisk og sikkert også 'anderledes' FED

</MOLO_KODER>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-09-04 20:30

Ja, så må vi jo blot håbe de bli'r positive. Send lige et link til Frk. B's hjemmeside når den er færdig. Det kunne være jeg skulle bestille dig til at lave en go' lille side til mig osse?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-09-04 20:34

Jeg kan da sende dig den ? Den 'vejer' kun 466 Kb. som udkastet ligger. Hendes billeder og galleriet er kun på 'tænke' stadiet

Interesse ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-09-04 20:38

Hmm... 424 Kb. pakket i *rar format med WinRar

</MOLOKYLE>